اهدا ۶۵۰ سری جهیزیه و ۵۰ دستگاه وانت نیسان به نیازمندان استان کرمان

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان از اهدای ۶۵۰ سری جهیزیه و ۵۰ دستگاه وانت نیسان به نیازمندان استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ جواد جلالی ظهر امروز ۱۲ در حاشیه رزمایش اهداء ۶۵۰ سری جهیزیه و واگذاری ۵۰ دستگاه وانت نیسان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: امروز ۶۵۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند با محوریت کمیته امداد، بسیج سازندگی استان و ستاد اجرایی حصرت امام(ره) توزیع می شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته تا امروز در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام ۲۸۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا کرده ایم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به اینکه هر روز یک برنامه کمک مومنانه در هفته مقاومت خواهیم داشت، تصریح کرد: در روز گذشته توزیع کمک های معیشتی نیز داشتیم.

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هر سری جهیزیه از ۸ قلم تا ۱۲ قلم شامل؛ اجاق گاز، یخچال، تلویزیون، فرش، سرویس ظرف از جمله قطعات این جهیزیه است.

جلالی در ادامه از اهدا ۵۰ دستگاه وانت نیسان زامیاد خبر داد و گفت: کمیته امداد در راستای اشتعال زایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آماده کرده اند که امروز به آنها اهدا می شود.

وی عنوان کرد: ارزش ریالی هر دستگاه وانت نیسان ۲۲۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتعال زایی که اقساط آن با چهار ماه تنفس از زمان واریز وجه به مدت ۷ سال بازپرداخت است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82599
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.