اولین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان های شرقی کرمان برگزار شد

طی مراسمی، اولین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان های شرقی استان کرمان در محل فرمانداری بم با حضور مطهری نیا معاون توسعه و پشتیبانی فرمانداری بم و روابط عمومی های ادارات چهار شهرستان شرقی بم، نرماشیر، فهرج و ریگان برگزار گردید.

در این مراسم معاون توسعه و پشتیبانی فرمانداری بم گفت: مدیرانی که روابط عمومی فعال و با اطلاعات عمومی کامل دارند مطمئنا موفق تر عمل خواهند کرد.

محمد مطهری نیا با اشاره به اینکه نقش و جایگاه روابط عمومی ها بسیار مهم است افزود: دستورالعملی در هیات دولت سال ۸۶ وجود داشته و متاسفانه تاکنون این دستورالعمل اجرایی نشده بود و بر همین اساس استاندار کرمان به عنوان رییس روابط عمومی های استان دستور اکید داده اند که شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها شکل بگیرد .

او بیان کرد: هدف این شورا ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی‌های و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها، تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه روابط عمومی، تنویر افکار عمومی و ضرورت‌های حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است.

معاون توسعه و پشتیبانی فرمانداری بم اظهارداشت: به فرموده مقام معظم رهبری بحث جهاد تبیین و اطلاع رسانی به مردم ، اینکه بدانند دولت چه کارهایی انجام داده است نشان دهنده چراغ راهی است که باید در حوزه روابط عمومی‌ها اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

او می گوید استان کرمان به ۹ منطقه تقسیم شد و شهرستان های شرقی استان کرمان به عنوان منطقه پنج انتخاب شدند که با محوریت فرمانداری بم این شوراها تشکیل شدند.

IMG 20230305 141752

مطهری نیا گفت: روابط عمومی فرمانداری بم به عنوان دبیر این شورا انتخاب شده است و جلسات با حداقل نصف اعضا به اضافه یک نفر تشکیل می شود و قانونی است .

اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان های شرقی استان کرمان بدین ترتیب انتخاب شدند

اعضای هیات رییسه: شهرام جرجندی، موسی مولاییان ، ابراهیم دهقانیان، رحمت‌الله دریجانی، مهدی باقری، امیر احسان جزینی و سرکارخانم زهرا غلوری با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی و سرکار خانم جزینی عضو علی البدل انتخاب شدند

بازرسی محسن سلطان ابادی عضو اصلی و سرکار خانم محمدامینی عضو علی البدل و خزانه دار رضا حسن زاده عضو اصلی و حجت ابولی عضو علی البدل انتخاب شدند

 

به گزارش کرمان نو این انتخابات به صورت کلی و در سطح استان کرمان صورت گرفته است و به صورت همزمان در سراسر استان کرمان برگزار شد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102135
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.