دادستان کرمان در خصوص پروژه هتل بام


این پروژه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر را ایجاد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به پیگیری این دادستانی برای پیگیری اجرای پروژه “بام کرمان”، گفت: برای اجرای این پروژه باید بروکراسی‌های زائد اداری حذف و کارها به صورت عملیاتی دنبال شود زیرا تحقق این پروژه به شکل کاغذی و براساس روال اداری موجود، بسیار زمان‌بر خواهد بود.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری در نشست بررسی مشکلات اجرایی پروژه بام کرمان، افزود: با اجرای این پروژه بیش‌ از چهار هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۰۰ نفر محقق خواهد شد که از این‌رو اجرای این پروژه برای استان کرمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: عدم اجرای پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در کرمان از جمله بام کرمان، زمینه جذب و ورود سایر سرمایه گذاران را نیز از بین می‌برد و این پروژه به نوعی آبروی سرمایه‌گذاری در کرمان به شمار می رود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر اینکه باید آینده شهر کرمان در اجرای پروژه‌ها مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: دلسوزان شهر اذعان دارند که مشکلات موجود باید از جلوی پای سرمایه‌گذاران پروژه های صاروج پارس و بام کرمان برداشته شود.
وی اقتصاد مقاومتی را در حقیقت نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای اجرای پروژه‌ها دانست و تاکید کرد: وضعیت بودجه کشور و دولت مشخص است و با اعتبارات دولتی نمی‌توان تمامی پروژه‌های بزرگ را اجرایی کرد از اینرو باید برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرد.
سالاری خاطرنشان کرد: سازمان‌های نظارتی از جمله دادستانی، اطلاعات و بازرسی برای اجرا پروژه‌های توسعه‌ای پشتیبان مسئولان هستند و تلاش می‌شود از ظرفیت‌های قانونی نهایت بهره‌برداری برای توسعه و عمران کشور و استان کرمان انجام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97598
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.