بازداشت یکی از مدیران بخش کشاورزی جیرفت به جرم اختلاس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از بازداشت مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان به اتهام اختلاس به مبلغ پنج میلیارد و ۶۷۳میلیون ریال خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از خبرگزاری میزان حسین سلامی در تشریح این خبر افزود: حسب گزارش مراجع امنیتی شهرستان جیرفت مبنی بر تخلفات صورت گرفته در حوزه توزیع بذر پیاز مینروا و احتمال وقوع تخلفات و جرائم مالی با ارجاع گزارش به شعبه اول بازپرسی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده از ۶ نفر از مطلعین ماجرا و انجام استعلامات لازم از حراست جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت، اظهار داشت: در نهایت یکی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی به جرم اختلاس به میزان پنج میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال از طریق تصاحب این وجه به نفع خود یا دیگری با توزیع ناعادلانه و خارج از چرخه قانونی بذر پیاز مینروا احضار و تفهیم اتهام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه متهم این پرونده با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و با اعتراض متهم و صدور قرار وثیقه توسط دادگاه با تودیع وثیقه آزاد شده است، بیان کرد: در مورد متهم این پرونده، قرار نظارت قضایی (ممنوعیت خروج از کشور) نیز صادر شده است.

سلامی تصریح کرد: در خصوص متهم دیگر پرونده نیز جمع آوری مستندات کاملتر در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63696
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.