افتتاح گلبرگ اول آرامستان جدید در یک ماه آینده

شهردار کرمان از افتتاح رسمی گلبرگ اول آرامستان جدید شهر کرمان ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: دفن در آرامستان جدید تا قبل از نوروز آغاز می‌شود.

شهردار کرمان در نشست شورای شهر با اشاره به تکمیل آسفالت آرامستان جدید و تخلیه و جانمایی قبور پیش‌ساخته، گفت: برای اجرای گلبرگ دوم، پیمانکار انتخاب شده و کار خود را شروع کرده، ضمن اینکه گلبرگ اول آرامستان جدید، ظرف یک‌ماه آینده به‌طور رسمی افتتاح می‌شود.

عالم زاده با اشاره به اینکه تا کنون هیچ درختی در جنگل قائم قطع نشده است، ادامه داد: دادستانی هم در این حوزه ورود پیدا کرده که هیچ درختی قطع نشود.

او با اشاره به آغاز دفن در آرامستان جدید کرمان قبل از نوروز، گفت: این مهم مستلزم همراهی مردم و عدم خاک‌سپاری در قبرستان قدیم است.

شهردار کرمان در مورد سازماندهی سگ‌ها بلاصاحب می‌گوید: از زمانی که شهرداری متولی ساماندهی سگ‌های بدون‌صاحب شده، کارها به‌خوبی پیش می‌رود.

به گفته عالم زاده سایت دوم رهاسازی در حال آماده شدن است و عقیم‌سازی هم شروع شده و ادامه دارد.

شهردار کرمان با بیان اینکه سایر پروژه‌های عمرانی ازجمله بوستان‌ها و خانه‌های فرهنگ مشارکتی نیز هم‌چنان در قالب پویش «افتتاح» شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در هفتۀ جاری و به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها خانۀ فرهنگ ویژۀ بانوان در خیابان جهاد به بهره‌برداری می رسد.

او از تحقق 90 درصدی بودجۀ شهرداری تا پایان سال خبر داد و افزود: بودجۀ شهرداری سه سال اخیر 400 درصد رشد داشته که افتخار بزرگی برای شهرداری کرمان و نتیجۀ همکاری و تلاش همۀ کارکنان و مدیران شهرداری و شورای شهر است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63690
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.