استاندار کرمان:


با تخریب و تشویش فضای کار استان کرمان را متوقف نکنیم

استاندار کرمان گفت: خدمت در استان کرمان برای من افتخار است و با تمام وجود تا ثانیه‌ای که امضای من اعتبار دارد از جدیت کارم کم نخواهم کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکتر”علی زینی‌وند” امروز ۲۸ شهریورماه در شورای راهبردی مدیران ارشد استان کرمان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، هشت نفر از نمایندگان مردم استان در مجلس و اعضای شورا برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید از مطالبه و نقد به عنوان وظیفه اداری، اخلاقی و شرعی حمایت کنیم، اما اجازه به تخریب و تشویش ندهیم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم بر این بوده که در جابه جایی دولت، اخلالی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود و به شخصه هم نه تردید و کم‌کاری را انجام می‌دهم و نه می‌پذیرم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ممکن است افرادی که در فضای عمومی اطلاع کافی ندارند، تصور کنند که استاندار تلاش بر ماندگاری دارد، اما همه آنهایی که باید بدانند و خداوند می‌داند که من تلاش بر رفتن می‌کنم، اما بر ماندن خیر، گفت: خدمت در استان کرمان برای من افتخار است و با تمام وجود تا آخرین لحظه در دیار کریمان و سردار شهید قاسم سلیمانی و تا ثانیه‌ای که امضای من اعتبار دارد از جدیت کارم کم نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه خیلی از زعمای دولت و نظام به واسطه سابقه و عملکرد بنده در استان‌های اطراف به من محبت دارند و با هر ۱۰ نماینده استان کرمان تعامل دارم، افزود: اگر وزیر کشور و معاون سیاسی ایشان که از عقلا و باسابقه‌ها و معتمدان نظام هستند، تصمیمی درمورد حضور من در جای دیگر از کشور و یا استان بگیرند، بر همان عهدی که در روز معارفه خود به عنوان استاندار کرمان گفتم، می‌مانم؛ من آدم جمهوری اسلامی هستم و سال‌هاست که خط و ربط خود را حاکمیتی و در چارچوب گفتمان نظام تعریف کرده‌ام و ربطی به هیچ دولتی ندارد.

زینی وند بیان کرد: چه در استان کرمان باشم یا وزیر و بیکار، همین رفتاری را که تا الان در کرمان و استان‌های اطراف داشتم، خواهم داشت. اینگونه تلقی نشود که استاندار تلاش بر ماندگاری می‌کند.

وی ادامه داد: مطالبه دوستان را مورد احترام قرار می‌دهم، اما اجازه ندهیم تخریب و تشویش صورت گیرد تا فضای کار در استان متوقف نشود. اطلاع هم دارم که دولت با آرامش برای مدیریت استان‌ها در حال تصمیم‌گیری است.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش در جمع‌بندی جلسه شورای راهبردی استان گفت: ۳۰ مسئله و معضل مهم استان در شورای راهبردی مدیران استان مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا به گفتمانی واحد برای پیگیری در مسائل استان برسیم.

وی با اشاره به گزارش تحلیلی ارائه شده در این نشست پیرامون تنش آبی شهر کرمان عنوان کرد: سند سازگاری با کم‌آبی استان کرمان با در نظر گرفتن همه جوانب تصویب شده است.

استاندار کرمان ادامه داد: جمع‌بندی‌ها در حوزه مصرف آب بخش‌های صنعت و کشاورزی در کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان و در راستای اجرای سند ابلاغ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تامین آب پایدار از دستور کار استان خارج نمی‌شود و در حال پیگیری است، ضمن اینکه باید بر بهسازی و مدیریت بهینه آب تمرکز بیشتری صورت گیرد و اعتبارات به این سمت برده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77011
1 نظر
  1. […] حامیان دولت سیزدهم در استان به غیر از مخالف بودن با استاندار فعلی کرمان، در معرفی گزینه پیشنهادی آب‌شان در یک جو نمی‌رود. در […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.