بخشدار شهداد: 100 درصد خانه‌ها در روستای امیرآباد دچار آب‌گرفتگی شدند

بخشدار شهداد می‌گوید تمامی خانه‌ها در روستای امیرآباد دچار آب‌گرفتگی شدند.

جاری شدن سیل سبب بروز آمدن مشکلاتی برای اهالی شهداد و گلباف در شهرستان کرمان شده است. بخشدار شهداد به «کرمان نو» خبر داده که در روستای امیرآباد از توابع بخش شهداد آب‌گرفتگی بیش از دیگر مناطق است.

بخش شهداد در حدود 90 کیلومتری شمال شرق شهر کرمان قرار دارد. محمدحسین یزدان‌پناه در خصوص سیل اخیر گفت که با افزایش بارش‌ها از شب گذشته، در شهداد و اندوهجرد شاهد آب‌گرفتگی بودیم. تا ساعت 6 صبح امروز در شهداد ثبات نسبی پیدا شد اما برخی محله‌های مسکونی و باغی در اندوهجرد کماکان دچار آب‌گرفتگی هستند.

وی اضافه کرد که بیشترین میزان آب‌گرفتگی مربوط به روستای امیرآباد است که آب به طور نسبی فروکش کرده اما گل و لای در خانه‌های مردم باقی مانده و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

بخشدار شهداد از آسیب دیدن هشت خانه در روستای همت‌آباد خبر داد و گفت که روستای جهر دارای بیشترین جمعیت است که زیرساخت‌های آن آسیب جدی دیدند و در حال حاضر اهالی روستا فاقد آب، برق و تلفن همراه و ثابت هستند.

به گفته یزدان‌پناه سیل امروز همچنین به بخش کشاورزی روستاهای همت‌آباد، سالارآباد، شفیع‌آباد و جهر آسیب وارد کرده. در حال حاضر هم برق دو روستا در دهستان اندوهجرد قطع است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47346
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.