برگزاری نمایشگاه بهاره در مصلای کرمان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از برگزاری نمایشگاه بهاره به مدت 8 روز از ۱۶ تا ۲۳ اسفند در مصلی امام علی (ع) خبر داد.

باشگاه خبرنگاران گزارش داده؛ مهدی حسینی نژاد در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: در این جلسه مصوباتی در خصوص برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا مطرح و قرار شد از ۱۶ تا ۲۳ اسفند ماه نمایشگاه بهاره در مکان مصلی کرمان برگزار شود.

وی افزود: تاکید بر این شد که در این نمایشگاه کالا‌های اساسی و مورد نیاز خانوار و نیاز مردم  در نمایشگاه عرضه مستقیم وجود داشته باشد.

حسینی نژاد تصریح کرد: در این کارگروه مصوب شد بخشی از کالا‌های تنظیم بازار همانند گوشت، برنج و شکر در این نمایشگاه عرضه شود.

وی ادامه داد: سعی بر این است که سبد خانوار داشته باشیم و پیگیری کالا‌های اساسی که مثل شکر، گوشت و مرغ برای عرضه پیگیری کرده ایم.

رییس سازمان صمت با اشاره به اینکه در ایام پایان سال هستیم باز موضوع شکر مورد نیاز مردم و واحد‌های تولیدی، صنعتی و صنفی ما مد نظر است قرار شد اداره کل غله مجوز ۲ هزار تن شکر را تا پایان هفته آینده برای توزیع نمایشگاه و هم خانوارو هم صنعت و معدن در نظر بگیرد و براین اساس هر مصوبه‌ای که داشتیم نسبت به توزبع آن‌ها اقدام کنیم.

وی گفت: تاکنون ۳۵۰ تن سیب درختی در استان بارگیری شده و ۲۶۰ تن در سردخانه‌های استان آماده شده و ظرف دو و سه روز آینده به سردخانه‌ها منتقل می‌شود.

حسینی نژاد افزود: مصوبه دیگری که در این جلسه داشتیم بحث سیب و پرتقال بود که طبق قرداد و تفاهم نامه‌هایی که بسته شده تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد سیب به استان حمل شده است و تا دو و سه روز آینده سیب به صورت کامل حمل می‌شود و پرتقال نیز شروع به حمل شده که تا ۶اسفند به سردخانه‌های استان حمل می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مصوباتی که در جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شد قیمت مرغ بود که مردم به دلیل گرانی گوشت قرمز به گوشت سفید روی آورده اند گفت: قرار شد قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان باشد و اگر کمتر فروش رفت مشکلی ندارد و اگر بیشتر شد، صنعت و معدن ورود پیدا کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42798
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.