بهره‌مندی بیش از ۹۸ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از مراجعه بیش از 98 هزار مسافر به پست های نوروزی هلال احمر در ایام نوروز در سراسر استان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در این طرح 15پست ثابت و سیار و همچنین 13فضای دوستدار کودک با مشارکت بیش از 250 نفر از اعضای جوانان از 25 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه جاری اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: 98 هزار 490 نفر با مراجعه به پست های خدمات بشردوستانه هلال احمر با نقاط ایمن و اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی وغیره توسط اعضای جوانان راهنمایی و آشنا شدند.
وی با اشاره به فعالیت 14پست دوچرخه سوار و 21 پست پیاده سحاب در نقاط مختلف گردشگری افزود: بیش از 20 هزار مسافر توسط اعضای تیم سحاب با نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر آشنا شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به آموزش 24 هزار و 937 نفر با موضوع مهارت های ترافیکی در پست های فضای دوستدار کودک خاطرنشان کرد: بیش از 16 هزار نفر با امضای میثاق نامه به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز) پیوستند.
وی گفت: در طول اجرای طرح نوروزی 113 هزار و 154 عدد از اقلام فرهنگی شامل بروشور نقشه، تقویم و سی دی در بین مسافرین توزیع شده است.
فلاح با اشاره به پیوستن قریب به 16 هزار مسافر به پویش ملی چلچراغ تصریح کرد:  6 هزار و 532 نفر با مهارت های امداد وکمک های اولیه و سنجش فشارخون در پست های نوروزی آشنا شدند.
وی با اشاره به فعالیت ویژه اعضا در بخش زیست محیطی افزود: در طول ایام نوروز اعضای جوانان هلال احمر استان کرمان 6 هزار و 805 پلاستیک زباله در بین مسافرین در مناطق گردشگری توزیع کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان اظهار کرد: اعضای جوانان در حوزه پیشگیری از حوادث زیست محیطی در روز طبیعت 99 حادثه را پوشش دادند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86933
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.