بهره برداری از عمارت کنسولگری انگلیس باز هم به تعویق افتاد

«پروژه مرمت کنسولگری انگلیس براساس اعتبار گذاشته شده و قرارداد پیمانکار، تقریبا حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس برنامه زمان بندی تا پایان تابستان جاری کار مرمت تمام خواهد شد.» این گفته های حمید روحی، معاون میراث فرهنگی استان کرمان است.

او در حالی از پایان تابستان به عنوان زمان اتمام عملیات مرمت «براساس برنامه زمان بندی» نام برده که پیش از این فرودین ، خرداد  و تیر 96 به عنوان تاریخ بهره برداری از عمارت کنسولگری انگلیس عنوان شده بود.

مهر سال گذشته، محمود وفایی، مدیرکل میراث فرهنگی استان به ایسنا گفته بود این پروژه تا فروردین سال آینده به بهره برداری می رسد.

اسفند گذشته اما جعفر سالاری نسب، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که عملیات مرمت بنای کنسولگری قدیم انگلیس در کرمان تا پایان خردادماه سال 96 به پایان می رسد. وی در حالی این وعده را داد که آذر 94، استاندار کرمان پس از بازدید ناگهانی از ساختمان کنسولگری و دیدن این صحنه که شرکت نفت از این ساختمان به عنوان «آغل گوسفند» استفاده می کند، سالاری نسب را به برکناری تهدید کرده بود. (گزارش روزنامه پیام ما در این خصوص را بخوانید)

چند روز بعد اما وفایی، تیر 96 را به عنوان تاریخ پایان عملیات مرمت عنوان کرد. امروز اما در حالی که خرداد به پایان رسیده و هفت روز از تیر گذشته، معاون میراث فرهنگی کرمان پایان عملیات مرمت را به پایان تابستان موکول کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11677
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.