بیش از 11 میلیارد ریال پروژه در قلعه گنج بهره برداری شد

فرماندار قلعه گنج بیان کرد: طرح پرورش 45 نفری شتر در روستای خیرآباد با اعتبار 350 میلیون تومان و طرح پرورش 120 قطعه ای بوقلمون در روستای پایابی این شهرستان با تسهیلات 200 میلیون تومان از محل تفاهمنامه مشارکتی بانک سینا، بنیاد مستضعفان و استانداری کرمان از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری رسید.
عطا ناوکی عنوان کرد: یک واحد خانه بهداشت در روستای حسین آباد از توابع بخش مرکزی قلعه گنج با زیربنای 70 متر مربع بر اساس تفاهمنامه بنیاد علوی و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تجهیز شد و به بهره برداری رسید که 800 خانوار را تحت پوشش قرار می دهد.
وی افزود: دارالقرآن کریم شهرستان قلعه گنج نیز با زیربنای 150 متر مربع و با اعتبار 250 میلیون تومان با حضور سعیدی کیا و حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج و جمعی از روحانیون این شهرستان از محل اعتبارات بنیاد علوی به بهره برداری رسید.
فرماندار گفت: با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور نیز پروژه بَند سنگ ملاتی حوزه آبخیز شهری دستجرد با حجم عملیات اجرایی یکهزار و 250 متر مکعب و حجم مخزن 40 هزار متر مکعب از مجل تامین اعتبار تفاهم نامه بنیاد علوی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اعتبار سه میلیارد و 620 میلیون ریال در روستای دستجرد از توابع بخش مرکزی قلعه گنج مورد بهره برداری قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28298
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.