نماینده مردم کرمان و راور:


تشخیص تعطیلی یک‌ماه بر عهده ستاد کشوری کرونا است

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در مورد پیشنهاد تعطیلی یک‌ماهه کشور معتقد است که در مورد تعطیلی مبنا باید نظر کارشناسی را پذیرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس می‌گوید: تصمیم‌ها امروز با سلامت انسان‌ها در ارتباط است. جان شهروندان هم در کشور برای ارکان نظام دارای اهمیت بالایی است. اگر ستاد مبارزه با کرونا کشور به این نتیجه برسد که تعطیلی یک‌ماه کشور مفید است همه باید تمکین کنیم.

پورابراهیمی به خبرنگار کرمان‌نو گفت: آنچه امروز شاهد هستیم موقعیت نادری است. می‌بینیم که نمازجمعه‌ها، زیارت قبور ائمه و حتی طواف خانه خدا ممنوع شده است.

وی ادامه داد: این نشان دهنده اهمیت پدیده کرونا است و وزارت بهداشت با در نظر گرفتن کلیه ابعاد تعطیلی یک‌ماهه اگر تشخیص بدهد که تعطیلی می‌تواند از سلامت مردم محافظت کند یقینا همه تابع خواهند بود.

پورابراهیمی در مورد تفویض اختیارات تصمیم‌گیری به استان‌ها گفت:در طرح دوفوریتی حمایت از کسب‌و‌کارهای آسیب دیده بر اثر کرونا هم نگاه استانی بوده است.

وی افزود : در مورد تصمیمات استانی مثلا قرنطینه هم اگر به لحاظ اجرایی امکان آن وجود داشته باشد، موثر است. اگر امکان رفت و آمد بین استان‌ها با توجه به وضعیت جغرافیایی قابل کنترل باشد امکان قرنطینه برخی استان‌ها وجود دارد.

پورابراهیمی گفت: تصمیمات به فرآخور هر استان امکان اجرای آن‌را فراهم می‌کند.

نماینده مردم کرمان و راور توضیح داد: اطلاعی که دارم کلیه مصوبات استانی را ستاد ملی قبول کرده است البته استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان بیشتر در جریان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45611
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.