تشریح برنامه های سفر جهانگیری به استان

علیرضا رزم‌حسینی روز یکشنبه در نشست خبری در مورد برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به استان اظهار‌داشت که جهانگیری در سفری دو روزه به شهرستان‌های سیرجان، جیرفت، کهنوج و قلعه‌گنج سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وزرای صنعت، معدن و تجارت، نیرو، جهاد کشاورزی و وزیر ورزش و جوانان و همچنین رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در این سفر وی را همراهی می‌کنند افزود که در سیرجان مجموعه ورزشی شرکت گل‌گهر سیرجان با سرمایه‌گذاری ۴۵میلیارد تومان افتتاح رسمی می‌شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه این مجموعه ورزشی در مساحت ۳۹هزار متر مربع احداث شده و مجموعه بزرگی است، می گوید که پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱۶۰ خودرو، جایگاه تماشاچی برای ۳۲۰۰نفر، پیست دو میدانی، مجموعه استخر، سالن کنفرانس، سالن ژیمناستیک و کشتی، بدنسازی و وزنه‌برداری، شطرنج و اتاق پزشکان از قسمت‌های مختلف این مجموعه بزرگ ورزشی است.

وی همچنین از افتتاح پروژه گندله‌سازی شماره دو گل‌گهر خبر داد و گفت این پروژه با سرمایه‌گذاری ۴۴۰میلیارد تومان و ظرفیت ۵ میلیون تن در سال به بهره‌برداری می‌رسد و برای ۲۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور بعد از این افتتاح برای شرکت در جلسه کمیسیون توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به جیرفت سفر می‌کند گفت که  در این سفر عملیات گاز‌رسانی به شهر جیرفت و عنبرآباد کلنگ زنی می‌شود.

وی هدف اصلی سفر را بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه‌گنج عنوان کرد و می گوید  معاون اول رئیس جمهور در روز دوم سفر خود به شهرستان‌های قلعه‌گنج و کهنوج سفر می‌کند.

استاندار  با بیان اینکه در سفر به قلعه‌گنج چند کارخانه در قالب طرح‌های اقتصاد‌مقاومتی بازدید و به بهر‌ه‌برداری می‌رسد تصریح کرد که سفر نیم روزی معاون اول رئیس جمهور به همراه وزرای جهاد کشاورزی و نیرو با تشکیل جلسه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان همراه است.

وی با اشاره به اینکه معاون اول رئیس جمهور عصر روز سه‌شنبه به کهنوج سفر می‌کند گفت که در این سفر پروژه تیتانیوم کهنوج که از پروژه‌های ملی و استراتژیک معدنی است با ۸۸۲نفر اشتغال‌زایی به بهره‌برداری می‌رسد.

رزم‌حسینی از کلنگ‌زنی پروژه کارخانه “کان‌آرایی” با سرمایه‌گذاری ۱۴۴ میلیارد تومان خبر داد و گفت که در این سفر نیروگاه سیکل ترکیبی کهنوج با تولید ۴۸۴مگاوات برق به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار‌داشت که جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمان نیز به مدت سه ساعت با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در جیرفت برگزار می‌شود.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6329
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.