سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اعلام کرد


تشکیل گروه‌های واکنش سریع مقابله با کووید ۱۹ در شهرستان‌های کرمان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فرمانداران سراسر استان موظف شدند که جلسات واکنش سریع مقابله با کووید ۱۹ شهرستان خود را در روزهای آتی هفته جاری، تشکیل و گزارشات و مصوبات آن را به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارسال کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رحمان جلالی با اشاره به مصوبات اولین جلسه گروه واکنش سریع مقابله با کووید ۱۹ استان گفت: در این جلسه مقرر شد نماینده تام الاختیار دستگاه های عضو که قدرت اجرایی و تصمیم گیری را داشته، به صورت ثابت در جلسات شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد کرونای شهرستان بافت به صورت ویژه اظهار کرد: این جلسه در راستای بررسی وضعیت کرونایی شهرستان بافت برگزار شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: مقرر شد جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های بافت و زرند در امر نظارتی با دانشگاه علوم پزشکی کرمان همکاری لازم را داشته و گزارش نظارتی خود را به صورت روزانه به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارسال کنند.

وی در ادامه از نقش رسانه ها در کنترل و آگاه سازی مردم در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: مقرر شد صدا و سیمای مرکز کرمان برنامه های صدا را در موضوع کرونا تقویت و به صورت ویژه در سه شهرستان بافت، زرند و سیرجان، مسائل کرونا خصوصاً طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا را پیگیری و به مردم ارائه نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان رحمانی افزود: فرمانداران سراسر استان موظف شدند که جلسات واکنش سریع شهرستان خود را در روزهای آتی هفته جاری، تشکیل و گزارش و مصوبات آن را به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارسال کنند، همچنین یک راهبر نیز جهت پیگیری و گزارش اجرای مصوبات ستاد استانی و شهرستانی و گروه های واکنش سریع به این معاونت معرفی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81425
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.