معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان جزئیاتی از دستگیری «گروهک ارتش مردمی» تشریح کرد


گروهک تروریستی تا مرحله بمب‌گذاری در گلزار شهدا پیش رفته بود

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان جزئیاتی را درباره دستگیری و اقدامات گروه تروریستی وابسته به «گروهک ارتش مردمی» در کرمان را اعلام کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از مهر، رحمان جلالی در آئین اختتامیه نمایشگاه «روایت پیشرفت» و ویژه برنامه روایت امنیت استان کرمان اظهار کرد: جنگ روایت‌ها از راهکارهای خنثی‌سازیِ جنگ ترکیبی دشمن است.

 او احساس امنیت را بالاتر از امنیت دانست و بیان کرد: راهپیمایی اربعین نوعی از روایت امنیت است. همچنین برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا و … از دیگر مصادیق هستند.

 معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان با تبیین اقدامات نیروهای امنیتی، نظامی، قضائی و انتظامی در ایجاد امنیت در کشور، اظهار کرد: دستگیری گروه تروریستی وابسته به «گروهک ارتش مردمی» در کرمان یکی از روایت‌های امنیت است.

 او افزود: این مورد تروریستی دارای سه جز اصلی بازیگردانان، بازیگران و بازی‌خورده‌ها است و در این مورد، جدیدترین شگردهای اطلاعاتی به‌کاررفته است. زیرا بازیگران و بازی‌خورده‌ها درگیر این اتفاق بودند و رد پای هیچ یک از صحنه‌گردانان و بازی‌گردانان را نمی‌بینیم و اتفاق از طریق بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رقم می‌خورد.

 جلالی تصریح کرد: اقدامات ایذایی از طریق حریق و انفجار در مناطق مختلف مخصوصاً در سه‌نقطه حیاتی و حساس در دستور کار این گروه تروریستی بود.

 او زمان شکل‌گیری ارتش مردمی کرمان را بعد از اعتراضات سال گذشته اعلام کرد و افزود: یک صفحه اینستاگرامی توسط فردی به نام شاهین زحمتکش (خواننده رپ) ایجاد شد که نام مستعار او شاهین لو است و در سال ۱۳۶۲ در زندان اوین متولد شده و پدر او عضو گروه نفاق بود.

 معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان، گروهک نوپدید ارتش مردمی کرمان را یکی از فعال‌ترین گروهک‌های تروریستی ماه‌های اخیر ذکر کرد و ادامه داد: شاهین در سال ۱۳۹۵ به دانمارک عزیمت می‌کند و سر پل با عنوان سیامک تدین رابط بین شاهین و عناصر کف میدان بوده است.

 او تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام، هسته اولیه این گروهک دستگیر شد و تعداد زیادی بمب‌های دست‌ساز و کیت‌های الکترونیکی با قدرت انفجار بالا کشف شد.

 جلالی انفجار مرقد شهید سلیمانی و پمپ بنزین را از اهداف این گروهک برشمرد و اظهار کرد: آنها تا مرحله جاگذاری بمب پیش رفته بودند.

 او با بیان این مطلب که این گروهک پرچم رژیم صهیونیستی را از پل فرهنگیان آویزان و بلافاصله به کانال‌های آن طرف آبی تصاویر را مخابره کردند، افزود: چند هدف این گروهک عملیاتی شد و چند مورد آن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده است.

 معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان تخریب چند دوربین نظارتی در سطح شهر را اقدام گروه ارتش مردمی کرمان اعلام کرد و گفت: شعارنویسی و کاغذنویسی از دیگر اقدامات آن‌ها بود.

 وی کرمان را امن‌ترین استان کشور در حوادث سال گذشته اعلام کرد و افزود: امنیت این استان حاصل همکاری، هماهنگی و تلاش همه ارکان شورای تأمین است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108382
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.