رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان اعلام کرد


تلفن ۱۲۰، پاسخگوی موضوعات ترافیکی شهروندان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان گفت: شماره تلفن ۱۲۰، پاسخگوی شهروندان در موضوعات ترافیکی برای کسب اطلاع از قوانین راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: در برخی موارد مالکان خودرو نیازمند یک سری اطلاعات از نحوه نقل و انتقال، نحوه تعمیر سیلندر خودرو و یا اطلاعات مربوط به رنگ و شاسی خودرو و یا وضعیت گواهینامه رانندگی خود هستند که نیاز است اطلاعات لازم را از پلیس کسب کنند.

او افزود:  به منظور کاهش هزینه سفر شهری شهروندان به پلیس برای کسب اطلاعات از قوانین راهنمایی و رانندگی، شماره تلفن ۱۲۰ پاسخگوی مردم سراسر استان کرمان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تصریح کرد: تلفن ۱۲۰ پاسخگوی تماس شهروندان از سراسر استان کرمان می باشد و این شماره صرفا به موضوعات ترافیکی مربوط است که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم، هنگام گرفتن این شماره به این موضوع توجه داشته باشند.

او بیان کرد: خدمات شماره گذاری خودرو، خدمات اجرائیات و قبوض جریمه، خدمات صدور گواهینامه رانندگی و خدمات ترافیکی از جمله خدماتی است که تلفن ۱۲۰ پلیس راهور در ارتباط با آن‌ها پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105703
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.