تمدید زمان نام نویسی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با بیان اینکه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری روز جمعه ۹ خرداد سال آینده برگزار خواهد شد گفت: زمان نام نویسی در این آزمون بنا به درخواست متقاضیان چهار روز تمدید شد.

موسوی مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گفت: مطابق این اطلاعیه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز می توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اسفند ماه سال جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

موسوی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده به منظور تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام، حسب هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش، آپلود مدارک تحصیلی و سابقه کار الزامی نیست و داوطلبان می‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست نویس مبنی بر ارائه مدارک ذکر شده در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه کنند.

وی ادامه داد: بدیهی است در صورت ارائه نکردن هر یک از مدارک و مستندات ذکر شده، پذیرش متقاضیان لغو خواهد شد.

مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس http://۲۳۰۵۵.ir/porseman و عضویت در تالار_گفتمان، سئوالات و موضوعات خود را مطرح و پاسخ صحیح را از کارشناسان مرکز دریافت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44858
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.