توان‌افزایی علمی و عملیاتی روابط عمومی‌های کرمان کلید خورد

مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: دوره‌های آموزشی ارتقا سطح علمی کارشناسان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و عمومی از طرف انجمن روابط عمومی این استان و شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها با همکاری مدیریت مجموعه آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری برنامه‌ریزی و از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمد بصیریان با بیان اینکه طبق تقویم آموزشی در خرداد دوره آموزشی هنر خوب نوشتن برگزار شد و به یاری خدا از شهریور دوره‌های آموزشیمان آغاز و هر ماه یک دوره برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام قبلی و نام‌نویسی‌های انجام شده امروز هم دوره آموزشی پاسخگویی و مشتری فرمانی را داریم، این دوره ۱۲ روزه ویژه شغلی کارشناسان و مدیران روابط عمومی است و از سوی مدیریت آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری برای شرکت‌کنندگان گواهی صادر می‌شود.

مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان تصریح کرد: این دوره آموزشی پاسخگویی و مشتری فرمانی به صورت وبینار است و از ۸:۳۰ امروز آغاز می‌شود و به مدت۲ روز دیگر نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مدرس  این دوره دکتر “عباس تقی‌زاده” رییس انجمن روابط عمومی استان و مدیرکل اسبق روابط عمومی استانداری است و بحث‌های مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع از مباحث اصلی این دوره است که دوستان روابط عمومی را در بحث پاسخگویی به ارباب رجوع و به نوعی مشتریان توانمند می‌کند.

بصیریان خاطرنشان کرد: مباحث و دستوراتی پیرامون فرمایشات امام علی (ع) در این دوره طرح می‌شود همچنین نگاه‌های اسلامی و دولتی به بحث ارباب رجوع و مراجعان در این دوره مطرح خواهد شد.

وی بیان کرد: در ادامه برنامه‌ریزی‌هایی که ما برای دوره‌های آموزشی مطرح کردیم بحث برگزاری دوره‌هایی برای مدیریت بحران، مدیریت زمان، فن بیان و سواد رسانه‌‎ای در ماه‌های آینده پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

آدرس ورود به دوره http://Knlms.smtc.ac.ir

169883113

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96128
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.