توزیع ۷۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی و در دومین مرحله کمک های مومنانه در سال جدید، ۷۵ هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان کرمان توزیع می شود.

به گزارش کرمان نو، سردار حسین معروفی امروز هشتم اردیبهشت ماه در رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) اظهار کرد: در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰ دومین مرحله از کمک مؤمنانه را به صورت قرارگاهی با مشارکت تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، آستان قدس رضوی، نیروی انتظامی، بانک رسالت، قرارگاه خاتم الاوصیاء، بسیج و سپاه در استان کرمان انجام می دهیم.

وی بیان کرد: امروز این قرارگاه موفق شده با مشارکت همه مجموعه ها، ۷۵ هزار بسته معیشتی که یک رکورد در استان کرمان است را فراهم کند.

معروفی ارزش تقریبی هر بسته را ۲۷۳ هزار تومان عنوان و اظهار کرد: ارزش کل بسته ها ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای جامعه هدف شناسایی شده با اولویت کسانی است که از ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شدند و در سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین علاوه بر این بسته، ۱۵۰۰ بسته گوشت قرمز توزیع خواهد شد و در کنار آن به مناسبت تولد با سعادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) ۱۲۰ هزار وعده غذای گرم در سراسر استان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ارزش کل خدمات ارائه شده در قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی با مشارکت مجموعه های مختلف را ۲۲ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مرحله سوم کمک های مومنانه در لیالی قدر با طبخ و توزیع غذای گرم در سراسر استان با مشارکت مجموعه های مختلف و مرحله چهارم عید سعید فطر در قالب توزیع بسته های معیشتی در سراسر استان انجام خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از استمرار خدمات مؤمنانه و اشاره به اینکه کار قرارگاه خدمات اجتماعی صرفاً کمک مؤمنانه معیشتی نیست، افزود: یکی از موضوعاتی که در قرارگاه دنبال خواهد شد، موضوع مهم آب شرب استان است که آب روستایی را به طور ویژه در دستور کار داریم؛ هم با کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، خیرین، مجموعه دولت رایزنی می کنیم تا یک کار بزرگ در استان کرمان انجام دهیم که بخشی از آن را در سوم خرداد رونمایی می کنیم.

معروفی در ادامه بیان کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی که امروز دشمن با یک عملیات روانی سنگین در مقابل ملت ما قرار گرفته، باید کار کرد و در کنار خدمات اجتماعی و کمک مؤمنانه، مراقب حرکت های شیطنت آمیز دشمن در حوزه فضای مجازی و سایبری و حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی باشیم که آن هم در قالب قرارگاه انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان ضمن تشکر از همه اعضای مشارکت کننده در قرارگاه و رسانه ها، گفت: خواهش ما این است در ماه مبارک رمضان مردم عزیز و بزرگوارمان انفاق را فراموش نکنند و هرکسی هر چقدر توان دارد، به نیازمندان کمک کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69582
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.