ثبت نام ۹۳۱ محله و مسجد کرمان در مهرواره محله همدلی

مسئول مهرواره محله همدلی در کرمان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون، ۹۳۱ محله و مسجد استان کرمان در پویش سراسری مهرواره محله همدل ثبت‌نام کرده اند.

به گزارش کرمان نو، حجت الاسلام مصطفی اژدری، مسئول طرح مهرواره محله همدلی در کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به شیوع کرونا به همت همه فعالان فرهنگی، هیئتی‌ها و مجموعه‌های جهادی در ماه رمضان تصمیم گرفتیم، گره‌ای از کار و مشکلات مردم باز کنیم و دنبال حل مشکلات مردم باشیم؛ بنابراین مهرواره‌ای به نام محله همدل ایجاد شد.

او با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان، تاکنون ۹۳۱ محله و مسجد استان کرمان در این مهرواره ثبت‌نام کرده اند، افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم، مشکلات محلات و مساجد اطراف را حل کنیم و قطعا این موضوع، باعث امید بخشی به جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام اژدری بیان کرد: ثبت مسائل و مشکلات تا ۱۰ روز دیگر ادامه خواهد داشت و بعد از این زمان، در دهه سوم ماه مبارک رمضان تا آخر خرداد ماه، حل مسائل پیگیری می شود.
او با بیان اینکه تاکنون استان کرمان در این زمینه رتبه دوم در سطح کشور را کسب کرده است، افزود: استان کرمان، بعد از استان فارس، بیشترین ثبت‌نام را داشته و این باعث خوشحالی است که مردم دغدغه‌مند بوده و به دنبال حل مشکلات همدیگر هستند.

مسئول طرح مهرواره همدلی در کرمان بیان داشت: بعد از پیگیری و حل مسائل محلات، به بهترین‌های شهرستان هدایایی تقدیم می‌شود.

او افزود: همچنین بهترین محله‌ای که در سطح ملی رتبه اول تا سوم را کسب کند، ۲۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام اژدری ابراز امیدواری کرد: با یاری یکدیگر شهر و استان خودمان را آباد کنیم.

او تصریح کرد: هر شخصی در هر گوشه از استان می تواند با مراجعه به سایت مهرواره به نشانی محله همدل، مشکلات محله خود را ثبت کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69457
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.