مدیرکل کمیته امداد استان کرمان:


جذب بیش از ۴۸۰۰ حامی ایتام در ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از جذب ۴۸۴۴ حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۳۸۲۵ یتیم فاقد حامی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان نیازمند حمایت حامیان خیر هستند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی امروز ۲۷ اردیبهشت ماه بابیان اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر اقدام به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کردند، افزود: ۴۸۴۴ حامی نیکوکار جدید در ماه مبارک رمضان امسال حمایت ۹۳۵۴ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار شدند.

وی ادامه داد: حامیان نیکوکار در ماه رمضان بیش از ۶۱ میلیون تومان به‌صورت نقدی به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده‌اند.

صادقی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۲ هزار و ۲۲۹ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: ۳۸۲۵ نفر از این ایتام فاقد حامی، نیازمند حمایت حامیان و خیران نیکوکار هستند.

وی بیان کرد: خیران و حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان یادآور شد: مردم نیکوکار استان کرمان همچنان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام جهت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70700
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.