مدیرکل پست استان کرمان:


در شش ماهه امسال کشف کالای قاچاق و مواد مخدر به صفر رسیده است

مدیرکل پست استان کرمان گفت: در حال حاضر تمامی مرسولات پستی استان کرمان کنترل می شود و در شش ماهه امسال کشف کالای قاچاق و مواد مخدر به صفر رسیده است.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل ازایسنا مهدی جعفری صبح امروز ۱۷ مهرماه در بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از اداره کل پست استان کرمان به مناسب ۱۷ مهرماه، روز جهانی پست، گفت: برخی افراد تصور می کردند با گسترش فناوری اطلاعات شاید نقش پست در جامعه کمرنگ شود اما با شیوع کرونا که بسیاری از حوزه ها دچار تغییر شد، بسیاری از تهدیدها به فرصت تبدیل شد و فرهنگ خرید دیجیتال توسعه یافت.

جعفری با اشاره به اینکه با شیوع کرونا ترافیک پستی تا ۱۲ برابر افزایش یافت، تصریح کرد: روزانه ۷ هزار مرسوله از کشور به استان ارسال و به منازل مردم تحویل می شود و اگر در دوران کرونا پیشگیری های لازم انجام نمی شد، منجر به شیوع بیشتر بیماری می شد.

او با بیان این مطلب که اداره کل پست استان کرمان در اجرای برنامه های پست کشور، رتبه برتر را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مرسولات پستی استان کرمان کنترل می شود و در شش ماهه امسال کشف کالای قاچاق و مواد مخدر به صفر رسیده است.

مدیرکل پست استان کرمان با بیان اینکه همکاران ما حساس بودند و مرسولات پستی ضدعفونی می شد؛ ادامه داد: در حال حاضر ۹۸ درصد مرسولات پستی استان به موقع و تنها دو درصد با تاخیر توزیع می شود که با توجه به تعداد نیروهای پست طبیعی است.

جعفری از کسب رتبه نخست اداره کل پست استان کرمان در سال جاری خبر داد و گفت: این امر محقق نمی شد جز با روحیه جهادی‌ همکاران و پُست جزو معدود ادارات بی حاشیه است که همکاران با کمترین توقع کار انجام می دهند و تعطیلات از تقویم کاری ما حذف شده و  سه شیفت حتی در عید و… کار می شود.

 

دیگر چه خبر؟
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97421
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.