مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اعلام کرد:


تلاش برای برقراری مسیرهای پروازی جدید در تمام فرودگاه‌های کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۰۰ سورتی پرواز در هفته در فرودگاه کرمان انجام می شود، گفت: به دلیل جاذبه های معنوی و گردشگری استان و البته تقاضای مسافران به دنبال افزایش پروازها و برنامه‌ریزی برای برقراری مسیرهای پروازی جدید در تمام فرودگاه‌های کرمان هستیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا علی جزینی زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام فرودگاه های استان کرمان هستیم، گفت: با پیروی از مکتب و روحیه جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در راستای تکمیل طرح‌ها و مطالبات بر زمین مانده تلاش می کنیم.

جزینی زاده با تاکید بر اینکه در راستای اجرای سیاست‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، در تلاش برای پیشبرد پروژه های بهسازی فرودگاه‌های استان هستیم، تصریح کرد: آغاز عملیات بهسازی سطوح پروازی فرودگاه‌های سیرجان و بم و بهسازی و تکمیل دیوار حفاظتی فرودگاه‌های جیرفت، بم و کرمان از اولویت های اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان است.

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان اصلی ترین سیاست کاری این مجموعه را تعامل و همکاری موثر با تمام ارگان های مستقر در فرودگاه و مسئولین استانی عنوان کرد و گفت: استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق مسافران با هماهنگی و تعامل ارگان های مستقر در فرودگاه محقق خواهد شد.

جزینی زاده ضمن اشاره به اهمیت توسعه کسب و کار در فرودگاه‌های استان تاکید کرد: نگهداری اصولی زیرساخت‌های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت‌های فرودگاهی از دیگر موارد مورد توجه اداره کل فرودگاه‌های استان است.

وی با اشاره به عمده ترین نیازهای فرودگاه‌های استان گفت: در حال حاضر اصلی ترین نیاز فرودگاه‌های کرمان اصلاح و بروزرسانی دستور العمل های مرتبط جهت اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری است که در راستای تحقق این مهم برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۰۰ سورتی پرواز در هفته در فرودگاه کرمان انجام می شود، گفت: به دلیل جاذبه های معنوی و گردشگری استان و البته تقاضای مسافران به دنبال افزایش پروازها و برنامه‌ریزی برای برقراری مسیرهای پروازی جدید در تمام فرودگاه‌های کرمان هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97424
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.