دستگیری ماموران قلابی در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری ۳ مامور قلابی با تعدادی تجهیزات و سلاح سرد و گرم از آن‌ها در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داده؛ سرهنگ اکبر نجفی فرمانده انتظامی شهرستان بم افزود: شهروندان از افراد مشکوکی که خود را مامور انتظامی و یا سایر نهاد‌ها معرفی می‌کنند مدارک شناسایی معتبر بخواهند.

فرمانده انتظامی بم گفت: پس از وصول اخباری در خصوص تردد چند نفر در سطح حوزه که خود را مامور پلیس معرفی کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد ماموران قلابی شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی ۳ نفر متهم و مانور قلابی را در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

نجفی افزود: پس از بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی غیر مجاز، ۳ خشاب و تعدادی فشنگ، یک تیغه شمشیر، بیسیم، دستبند فلزی ویک شوکر و همچنین تعدادی جلیقه و لباس پلیس نوپو را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم عنوان کرد: ماموران همچنین در بازرسی از منزل متهمان یک خودرو پژو پارس و ۲ خودروی پراید و تعدادی پلاک جعلی که متهمان برای اهداف شوم خود استفاده می‌کردند را توقیف کردند که تحقیقات در خصوص جرایم متهمان ادامه دارد.

وی توصیه کرد: در برخورد با افرادی که خود را مامور نیروی انتظامی و یا سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها معرفی می‌کنند حتماً مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45686
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.