رادیو رفسنجان ۲۳ ساله شد

مدیر رادیو شهری رفسنجان گفت: نهم بهمن ماه سال ۱۳۷۸ رادیو رفسنجان با یک ساعت برنامه شروع به کار کرد و اکنون وارد بیست و سومین سال فعالیت خود شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یدالله صالحی صبح امروز نهم بهمن در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس این رسانه، اظهار کرد: برنامه های رادیو با برنامه «سلام رفسنجان» به مردم رفسنجان آغاز شد تا آغاز راهی برای این رسانه ی محلی و مردمی باشد.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی ؛ارتباط مستقیم و آسان بین مردم و مسئولان؛ طرح مشکلات شهر و پیگیری آنها؛ فرهنگ سازی و نشر ارزشها؛ نشر و حفظ دستارودهای انقلاب اسلامی؛ بررسی آسیب های اجتماعی و استفاده از کارشناسان شهر برای راهنمایی و پاسخ گویی به مردم و بیان اخبار و انعکاس رویدادها از جمله مهمترین اهداف رادیو از آغاز تا به امروز بوده است.

صالحی ادامه داد: برنامه های رادیو در چند بخش برنامه های صبحگاهی، نشاط بخش و امید آفرین در قالب برنامه سلام رفسنجان؛ برنامه های اجتماعی با بیان مشکلات و پیگیری در برنامه «همراه»؛ برنامه های مذهبی ویژه اذان با عناوین «با قدسیان آسمان»، «به وقت نماز»؛ «عطری از بهشت»؛ «بر آستان انتظار» ویژه امام زمان عج و برنامه «شهیدان و شاهدان» ویژه شهدا ؛ و برنامه های سرگرمی و تفریحی با نام «رادیو دوستان» تقسیم بندی می شوند.

مدیر رادیو شهری رفسنجان با بیان اینکه در سالهای اخیر برنامه های ویژه ای با همکاری ارگانهای مختلف شهر به برنامه های رادیو رفسنجان افزوده شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در زمینه بهداشت برنامه آوای سلامت، در زمینه ورزش برنامه صدای ورزش و در زمینه آشنایی با مجتمع بزرگ مس سرچشمه رفسنجان برنامه سرچشمه تهیه و پخش می شود که این ویژه برنامه ها کمک بسیاری در جهت فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و مشارکت مردم در بیان مشکلات و رفع مسائل دارند.

صالحی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته با توجه به بحران کرونا، رادیو رفسنجان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان توانسته سهم مهمی در اطلاع رسانی و اگاهی بخشی مردم شهر در زمینه کووید ۱۹ ایفا کند و در این مسیر گامهای ارزنده ای برداشته است.

مدیر رادیو شهری رفسنجان اضافه کرد: امروز رادیو رفسنجان همچون روز نخست بیست و سومین سال خدمت و فعالیت خود را آغاز می کند تا شروعی باشد بر ادامه خدمت به مردم رفسنجان و توفیقی تا بتواند اندیشه ای را بارور کند، لبی را بخنداند، چشمی را بر حقایق بگشاید و گره از مشکلی بگشاید و نور امیدی برای مردم شهرش باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84290
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.