نماینده مردم کرمان و راور اعلام کرد؛


رفع محدودیت سنی واکسیناسیون از هفته آینده| افت تحصیلی دانش آموزان

نماینده مردم کرمان و راور گفت: از هفته آینده در استان کرمان محدودیت سنی در زمینه واکسیناسیون نخواهیم داشت.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، محمدرضا پورابراهیمی صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: مسئله حائز اهمیت کنونی تحت تأثیر قرار گرفتن سلامت و معیشت مردم از کروناست که تأثیر زیادی روی اقتصاد مردم گذاشته است. اولین و اصلی ترین مطالبه مردم در حوزه مسائل معیشتی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه از هفته آینده محدودیت سنی در واکسیناسیون نخواهیم داشت، ادامه داد: هم اکنون کرمان جزو استان‌های پیشتاز در امر واکسیناسیون است.

پورابراهیمی بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد ۵۰ درصد از جمعیت هدف (افراد بالای ۱۸ سال) حداقل یک نوبت از واکسن را دریافت کرده‌اند و ۲۵ درصد از آنها هر دو نوبت را دریافت کرده‌اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح ظرفیت واکسیناسیون استان کرمان گفت: در استان کرمان ۶۰ هزار دُز روزانه ظرفیت تزریق داریم و ۴۰ هزار مورد آن عملیاتی است. اگر با این وضعیت جلو برویم طی یک الی دو ماه آینده یعنی تا آبان ماه جز استان‌هایی خواهیم بود که امر واکسیناسیون را به پایان خواهیم رساند.

پورابراهیمی با بیان اینکه فعالیت مدارس برای ما بسیار مهم است در رابطه با بازگشایی آنها افزود: یکی دیگر از نگرانی‌های ما افت تحصیلی دانش آموزان است که ناشی از آموزش مجازی در دوران کروناست که باید هرچه سریع‌تر راهکاری برای رفع آن و آغاز آموزش حضوری اتخاذ شود.

وی با اشاره به آمارهای موجود در آموزش و پرورش ادامه داد: برخلاف همه تلاش‌ها و وجود زیرساخت‌های مناسب در حوزه آموزش، شاهد اُفت آموزشی بوده‌ایم که امیدواریم با آموزش حضوری این آمارها را متفاوت کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77055
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.