رییس کل دادگستری استان کرمان:


رهآورد انقلاب اسلامی، بازآفرینی شخصیت زن مسلمان و آزاداندیش است

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: یکی از مهمترین رهآوردهای انقلاب اسلاتی را می توان بازآفرینی شخصیت یک زن مسلمان،آزاداندیش و آزادی خواه دانست

به گزارش کرمان نو موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان روز چهارشنبه در نخستین روز از سفر دو روزه خود به شرق استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، زنان فارغ از نگاه جنسیتی از حقوقی برابر در زندگی فردی و اجتماعی برخوردار شده و با حفظ عفاف و حیا که معیارهای ذاتی وجودشان است، در تمامی عرصه ها حضوری فعال و اثرگذار دارند.

یداله موحد ادامه داد: در این سرزمین زنان بلند آوازه در عرصه های مختلف علمی، ادبی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی می درخشند و در مسیری روشن گام می گذارند و به راهشان ادامه می دهند.

او بیان کرد: حضرت فاطمه (س) به عنوان الگویی یک زن کامل در تمام عرصه های زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی، تبلور قدرت یک زن عفیف و عابد است که ابعاد وجودی شخصیت ایشان وصف ناشدنی است.

به گفته موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ولادت بنیان گذار و معمار کبیر انقلاب، یادآور ارمغان زیبای این انقلاب برای بانوان است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان شد: بانوان با اندیشه های پاک و نگاه آرمانی خود ضمن حضور در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی، مردانی را پرورش داده اند که آوازه استواری و همت آنها دنیا را درنوردیده است.

شهرستان بم در فاصله 195 کیلومتری استان کرمان واقع شده است

 

 

.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63887
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.