نماینده رفسنجان و انار در مجلس اعلام کرد


رهاورد سفر شهرداران و بخشداران رفسنجان و انار به تهران

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: در جلسه شهرداران و بخشداران شهرستان‌های رفسنجان و انار با مسؤولان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درخواست‌هایی ازجمله سهمیه قیر، ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و موارد دیگری مطرح شد و نسبت به تحقق آن با مشارک شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قول مساعد داده شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام”حسین جلالی” امروز هفتم تیرماه با اشاره به جلسه روز گذشته شهرداران و بخشداران رفسنجان و انار در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با مسؤولان این سازمان اظهار کرد: در این جلسه ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌ها و بخشداری‌های دو شهرستان ازجمله خودرو آتش‌نشانی با تجهیزات امداد و نجات، کامیونت حمل زباله، نیسان کمپرسی، دستگاه لودر برای روستاهای بخش مرکزی رفسنجان و شهرداری صفائیه، غلتک، کامیون، خودروی حمل متوفی و گریدر مطرح شد.

وی ادامه داد: درخواستی که مطرح کردیم؛ تفویض اختیار به حوزه معاونت عمرانی استانداری برای جذب و به‌کارگیری نیروی فنی در دهیاری‌ها بود، همچنین تبدیل وضعیت نیروهای دهیاری‌ها و بخشداری‌ها را خواستار شدیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به اینکه با توجه به اینکه موافقت می‌شود که یک سوم هزینه‌ها را سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، یک سوم استانداری و یک سوم سازمان متقاضی پرداخت کند، ادامه داد: معمولا سهم استانداری محقق نمی‌شود که درخواست کردیم دو سوم از آن را سازمان پرداخت کند.

وی بودجه‌های ناپایدار شهرداری‌ها و بخشداری‌ها را ذکر کرد و گفت: باید زیرساختی فراهم شود که هر کدام از شرکت‌های زیرمجموعه به‌دنبال سرمایه‌گذاری برای ایجاد بودجه پایدار باشند.

جلالی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد برای شهرهای زیر 50 هزار نفر هرکدام 500 تن قیر و برای بخش‌ها نیز 500 تن تخصیص یابد که یک ماه آینده که سهمیه قیر توزیع می‌شود به همراه سهمیه قیر سال 1400 این سهمیه تحویل داده شود.

وی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی روستاها از سه درصد به 10 درصد، متذکر شد: قرار است درخواست‌های مطرح شده بررسی و نسبت به تحقق آنها اقدام شود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90567
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.