رونمایی از تمثال شهیدان رئیسی در بم

کرمان نو، به مناسبت هفته دولت روز یکشنبه در شهر بم از تمثال شهیدان هادی و محمدحسین رئیسی رونمایی شد

به گزارش کرمان نو، در مراسم رونمایی از تمثال این شهیدان معاون مهندسی ناجا کشور، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستانی با حضور خانواده شهیدان رئیسی حضور داشتند.

سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت خصوصاً شهیدان رجایی و باهنر گفت:در جهت توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یادمان شهیدان رئیسی را در محل ورودی شهرستان بم رونمایی شد
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان بیان کرد: شهید محمد حسین رئیسی در سال۹۶ در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نایل شد و از نیروهای قرارگاه عملیاتی ابوذر استان بود همچنین در سال گذشته پدر‌خانم ایشان یعنی شهید هادی رئیسی در عملیاتی بر علیه اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در جوار داماد شهید‌ش آرام گرفت .
به گفته سردار ناظری دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی از اولویت‌های فرهنگی نیروی انتظامی است.
این مقام انتظامی توضیح داد: هدف از نصب این تمثال در ورودی و خروجی شهرستان بم از سمت شهرستان های شرقی استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و همگی بدانند امروزه امنیت و اقتدار ما مرهون ایثارگری شهدای والامقام و صبر و همراهی خانواده های این شهدا است .

شهید هادی رئیسی در سال ۹۹به جهت رشادت ها، ایثارگری‌ها و خدمات ارزشمندی که این شهید والامقام داشت به عنوان شهید شاخص نیروانتظامی جمهوری اسلامی در کشور انتخاب شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75614
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.