رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:


تزریق ۹۶۰ هزار واکسن کرونا در کرمان| دوز دومی‌ها در اولویت هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تاکنون حدود ۹۶۰ هزار واکسن در کرمان تزریق شده است، گفت: از این تعداد ۶۸۰ هزار مربوط به دوز نوبت اول و ۲۸۰ هزار دوز مربوط به دوز دوم است.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، حمیدرضا رشیدی‌نژاد در رابطه روند واکسیناسیون علیه کرونا در استان کرمان اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و ۱۳۶ هزار دوز واکسن وارد استان شده که از این تعداد نزدیک ۶۸۰ هزار واکسن برای نوبت اول و حدود ۲۸۰ هزار واکسن برای نوبت دوم تزریق شده است.

رشیدی نژاد افزود: مجموعاً حدود ۹۶۰ هزار واکسن کرونا در استان کرمان تزریق شده است و با توزیع مجدد از سوی وزارتخانه طی دو الی سه روز آینده، به واکسن‌های استان افزوده می‌شود و می‌توانیم برای گروه‌های هدف واکسیناسیون را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون در استان خوب است ادامه داد: اکثر واکسن‌هایی که به استان وارد و توزیع شده مربوط به افرادی است که باید نوبت دوم را دریافت کنند و تعدادی هم برای نوبت اولی‌های گروه‌های هدف هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ظرفیت استان برای واکسیناسیون ظرفیت مناسبی است و ما می‌توانیم روزانه در کل استان تقریباً بین ۳۵ هزار تا ۴۰ هزار واکسن را تزریق کنیم و اگر واکسن به مقدار کافی در اختیار ما قرار دهند این موضوع ظرفیت سازی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75609
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.