معاون عمرانی استاندار کرمان:


زوار پاکستانی برای زیارت اربعین در موکب ماهان مستقر می‌شوند

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به حضور زوار خارجی در استان کرمان گفت: زوار اربعین که از سمت شرق وارد کشور می‌شوند و قصد رفتن به سمت خوزستان را دارند، برای زیارت گلزار سردار سلیمانی وارد کرمان می‌شوند لذا در قسمت گلزار شهدا تبعات ترافیکی خواهیم داشت.

به گزارش کرمان‌نو، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی افزود: در ستاد اربعین استان تصمیم گرفته شد که زوار پاکستانی در ماهان مستقر شوند و با خودرو شخصی وارد کرمان نشوند و با اتوبوس‌های شهرداری کرمان به گلزار آورده شوند و در نهایت با اسکورت پلیس از مرزهای استان کرمان عبور کنند.

او با تاکید بر لزوم همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در این طرح ادامه داد: یک نگرانی از بابت مینی‌بوس و اتوبوس‌ها وجود دارد که چون خارج از محدوده شهری کرمان است مجوز این تردد به شهرداری داده شده است.

پیش‌بینی حضور ۴۰۰ هزار زوار پاکستانی در کرمان

علی بابایی فرماندار کرمان هم در این جلسه گفت: پیش‌بینی می‌شود ۴۰۰ هزار پاکستانی برای حضور در مراسم اربعین حاضر شوند و از این تعداد احتمال دارد ۱۰۰ هزار نفر برای زیارت به کرمان بیایند.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در خصوص مسیر عبور این زوار خارجی گفت: جاده قدیم ماهان یک جاده پر خطر است که از ابتدای امسال ۸ کشته در تصادفات داشته است و ترجیح ما این است که تردد از مسیر هفت باغ اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95642
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.