حفر کانال برای سرقت بنزین ۲ نفر را در سیرجان به کام مرگ کشاند

رییس اورژانس سیرجان اعلام کرد: حفاری کانال زیرزمینی به سمت لوله انتقال بنزین در حوالی نجف شهر این شهرستان مرگ دو تن را به دنبال داشت.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، نبی الله حیدرپور اظهارداشت: به دنبال گزارش یک مورد گازگرفتگی و همچنین استشمام بوی بنزین در فاز ۴ نجف شهر، نیروهای آتش نشانی و امدادی در محل حاضر شدند و جسد ۲ نفر را کشف کردند.

وی توضیح داد: در بررسی ها مشخص شد افرادی با حفر کانال زیرزمینی از داخل یک زمین محصور، در حال نزدیک شدن به خطوط لوله انتقال مواد نفتی و سوختی بودند که با نشت لوله و مواد سوختی در زیرزمین دچار گازگرفتگی شدند.

به گفته حیدرپور جسد بی‌جان یک نفر شب گذشته و جسد فرد دیگر صبح امروز کشف و به پزشک قانونی تحویل شد.

مجتبی پورمحسنی مسئول امور فنی شهرداری نجف شهر نیز در این زمینه گفت: این ۲ نفر با نیت سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان، زمینی محصور را در بلوار آیت الله کاشانی نجف شهر به بهانه جمع آوری ضایعات اجاره کرده بودند.

وی افزود: این افراد شب گذشته با هدف اجرای نقشه خود و سرقت بنزین حدود ۵۰ متر کانال زیرزمینی را حفر کرده بودند تا به لوله بنزین دست یافتند اما گاز بنزین جان هر ۲ نفر را گرفت.

هیچ نشتی نداریم

پورمحسنی گفت: شرکت خط لوله سیرجان صبح امروز همه موارد مربوط به ایمنی لازم را در این زمینه انجام داده است و هیچگونه نشتی نداریم.

وی تصریح کرد: اما هنوز بوی بنزین محوطه بلوار یاد شده را گرفته است و منتظر هستیم از طریق مراجع ذیربط دستور پرکردن کانال زیرزمینی صادر و در این زمینه هم اقدام شود.

به گفته مسئولان متولی نیروهای تعمیرات و نگهداری خطوط لوله از مرکز نفتی رفسنجان نیز با تجهیزات لازم به منطقه اعزام شده اند و با حضور در صحنه مشغول نشت یابی و رفع مشکل لوله هستند.

محسن نیک ورز دادستان سیرجان نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: تا این لحظه پرونده ای در این زمینه به دادسرا نرسیده است و در صورت تکمیل تحقیقات اظهارنظر می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95647
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.