نرخ‌ سرویس مدارس شهر کرمان اعلام شد


ساماندهی ۵ هزار خودرو برای حمل‌ونقل دانش‌آموزان

از سوی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان، مصوبات نرخ نامه سرویس مدارس در شهر کرمان تشریح شد.

سید میثم حسینی در تشریح جزییات این خبر گفت: ساماندهی سرویس رفت و آمد دانش آموزان مدارس شهر کرمان (ناحیه یک و دو) با پوشش حدود ۶۵۰۰۰ نفر دانش آموز در قالب ۵۰۰۰ خودروی واجد شرایط در طول سال تحصیلی در حال انجام است.

وی افزود: حذف هزینه های روزهای تعطیل (پنج شنبه و جمعه) از هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزی و لحاظ کردن هزینه‌ی سرویس به صورت روزشمار با ۲۲ روز کاری، همچنین نظارت سازمان حمل و نقل، بار و مسافر بر کارت خودروی راننده به منظور کنترل تعداد سرنشین و واریز هزینه های ایاب و ذهاب دانش آموزان از طرف اولیا صرفا به حساب مدرسه مصوب شده است.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از ایسنا کرمان رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: ۱۳ شرکت واجد شرایط به مدارس شهر کرمان جهت انعقاد قرارداد معرفی شده اند و ضرورت دارد نرخ نامه ی مصوب شده سرویس مدارس در دید اولیا در دفتر مدیر و تابلو اعلانات مدرسه نصب شود، در ضمن مدیران شرکت های حمل و نقل حق هیچ گونه سرویس دهی مدارس را ندارند و این موضوع صرفا از طریق رانندگان واجد شرایط معرفی شده از طرف شرکت ها صورت می گیرد.

حسینی از اولیا خواست به منظور تعیین تکلیف سرویس مدارس دانش آموزی حداکثر تا پایان شهریور ماه اقدام کنند و ادامه داد: انعقاد قرارداد باید از طرف مدیر مدرسه با مدیر شرکت واجد شرایط صورت گیرد و ارائه خدمات سرویس دهی دانش آموزی توسط رانندگان حداکثر با دو سرویس در طول روز انجام شود.

وی با اشاره فعال سازی سامانه سپند جهت ثبت نام رانندگان و شرکت های پیمانکار گفت: پرداخت هزینه ها به رانندگان سرویس بر اساس ظرفیت خودرو صورت می گیرد و مدت زمان سرویس دهی در دوره ابتدایی اول و دوم ۷ ماه و نیم، در دوره متوسطه اول ۸ ماه و در دوره متوسطه دوم ۸ ماه و نیم است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: آموزش رانندگان سرویس مدارس با همکاری آموزش و پرورش، شهرداری و یلیس راهور حداکثر تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ انجام می شود.

بر پایه این گزارش، نرخ مصوبه نهایی بر اساس ۲۲ روز کاری با اعلام نظر کارگروه ماده ۱۸ شهر کرمان (ناحیه یک و دو) به شرح زیر است:
۱- گروه خودرویی ۱ (تیبا- پراید- کوئیک- ساینا) تا شعاع ۳ کیلومتر ۲۱۵،۶۰۰ تومان

۲- گروه خودرویی ۲ (سمند،پژو، ال۹۰) تا شعاع ۳ کیلومتر ۲۴۶،۴۰۰ تومان

۳- گروه خودرویی ۳ فقط ون تا شعاع ۳کیلومتر ۱۸۴،۸۰۰ تومان

۴- گروه خودرویی ۴ مینی بوس تا شعاع ۳ کیلومتر ۱۵۴،۰۰۰ تومان و نرخ هر کیلومتر اضافه در
گروه خودرویی یک ۱۳،۰۳۰ تومان

گروه خودرویی دو ۱۴،۳۳۰ تومان

گروه خودرویی سه ۱۲،۲۵۰ تومان

گروه خودرویی چهار ۵،۲۱۰ تومان افزایش می یابد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95634
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.