در نشست شورا مطرح شد:


سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمان رضایت‌بخش نیست

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر خطاب به شهردار از نتیجه‌بخش نبودن عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری گلایه کرد و گفت: مردم نتیجه مواردی که از طریق این سامانه اعلام می‌کنند را نمی‌بینند و درخواست داریم شهرداری برنامه‌ای برای این سامانه در نظر بگیرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، یکصدوچهلمین نشست علنی شورای اسلامی شهر کرمان، محل بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات گوناگونی از آمادگی برای نوروز تا نارضایتی مردم از عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری و نیز انتقاد از تداوم دوگانگی‌ها در شورا بود.

این نشست شورای اسلامی شهر کرمان در روز دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه همچون هفته‌های گذشته خالی از موضوعات مهم نبود؛ بعد از اتمام دستور کارهای جلسه، منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان خطاب به شهردار از نتیجه‌بخش نبودن عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری گلایه کرد و گفت: مردم نتیجه مواردی که از طریق این سامانه اعلام می‌کنند را نمی‌بینند و درخواست داریم شهرداری برنامه‌ای برای این سامانه در نظر بگیرد.

اقدامات اصلاحی شهرداری برای نوروز

محمد موسوی دبیر شورا اما دغدغه دیگری را در این نشست شورا مطرح کرد، وی ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری در آستانه سال جدید از چگونگی انجام این اقدامات گلایه کرد و افزود: باید در مورد چگونگی انجام این اقدامات تامل شود تا تأثیر این اتفاق‌های خوب به کام مردم تلخ نشود.

البته این عضو شورا مصداقی هم از یک مورد خط‌کشی بی‌موقع خیابان در یکی از معابر شلوغ شهر آن هم در ساعات اوج ترافیک آورد و ادامه داد: اگر قرار است این فعالیت‌ها در این زمان‌ها انجام شود مردم را بی‌تردید دچار مشکل می‌کند.

انتقاد از دوگانگی حاکم در فضای شورا

محمدامین شمسی رئیس کمیسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی شورای شهر کرمان نیز در این نشست صحبت‌های خود را با گلایه از فضای حاکم بر شورا آغاز کرد و افزود: در فضای شورا یک دوگانگی بین شهردار جدید و قدیم ایجاد شده است که از نظر من این مهم جای تامل دارد.

او افزود: باوجوداینکه مخالف شهردار سابق بودم و همیشه هم سعی کردم این مخالفت را اعلام کنم؛ اما تلاش داشتم در این دوگانگی قرار نگیرم؛ این دوگانگی اینک در شورا نیز اتفاق افتاده است و از ریاست شورا می‌خواهیم نسبت به این موضوع تامل داشته باشد و آن را بررسی کنند تا با این‌گونه مشکلات مواجه نباشیم.

علیرضا نادری رئیس شورا نیز در جواب شمسی گفت: از زمانی که شهردار منتخب (محسن تویسرکانی) برگزیده شد، این دوگانگی را نمی‌بینم و موردی هم نشنیده‌ام؛ موافقان شعرباف (شهردار پیشین)، کوچک‌ترین کارشکنی نکردند و فضای همدلی در شورا حاکم است.

او ادامه داد: اینکه در مواردی نظر مخالف می‌دهیم به معنی نظر شخصی است بدون اینکه شهردار کیست؛ البته ممکن است در مورد یکی، دو مورد مصوبه کوچک جهت‌گیری‌هایی وجود داشته باشد که نمی‌توان به کل تعمیم داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115499
1 نظر
  1. mahdi می گوید

    بقیه نطرات کجاست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.