فرمانده انتظامی استان کرمان:


سیزده امسال را در خانه به در کنید | تشدید محدودیت‌های ترافیکی در ۱۲ و ۱۳ فروردین

فرمانده انتظامی استان کرمان از تشدید محدودیت های ترافیکی در ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین در کلیه مسیرها به ویژه مسیرهای منتهی به تفرجگاه های سراسر استان با هدف کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم خبر داد.

سردار “عبدالرضا ناظری” در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، که یک طرح کشوری برای مقابله بیماری کرونا است موفقیت آمیز بوده و خوشبختانه هموطنان عزیز به ویژه مردم استان کرمان با پلیس همکاری خوبی داشته اند.

وی افزود: در ادامه این طرح با توجه به فرارسیدن ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین، محدودیت های ترافیکی در محورها و به ویژه در مسیرهای منتهی به تفرجگاه ها تشدید خواهد شد و کلیه تفرجگاه های درون و برون شهری ممنوعیت ورود و تجمع داشته و از هم استانی ها خواستاریم که با توجه به تعطیلی کلیه صنوف و ادارات در این روزها فقط برای موراد ضروری از خانه خارج شوند.

ناظری همچنین تاکید کرد: همکاران ما تا حد امکان با مردم در کمال آرامش برخورد خواهند کرد ولی با افرادی که برای جان خود و دیگران هیچ ارزشی قائل نیستند و در بعضی مواقع با ایجاد تنش قصد تشویش اذهان عمومی را دارند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم برای کاهش زنجیره انتقال کرونا همکاری لازم را مثل همیشه با پلیس داشته باشند و به شعار در خانه بمانیم در این ایام جامه عمل بپوشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46156
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.