شرایط امنیتی کرمان مطلوب است

سردار رضا بنی اسدی‌فر شامگاه  دیروز در آئین گرامیداشت پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان افزود: مجموعه انتظامی کرمان در صدد است با برگزاری جلسات مستمر در بازه های زمانی کم، از تجربیات گرانبهای نیروهای پیشکسوت و بازنشسته این نیرو برای ارتقای امنیت عمومی جامعه استفاده کرده و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، پلیس مقتدر، هوشمند و عادل را محقق سازد.
به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه به سرباز بودن برای این مملکت و نظام افتخار می کنیم ادامه داد: به یقین زحمات نیروهای تلاشگر انتظامی بویژه بازنشستگان این نیروی پرافتخار، هرگز فراموش نخواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه خروجی تمامی تلاش های نیروهای انتظامی، تامین امنیت و آرامش برای جامعه است، تاکید کرد: امنیت، سنگ بنای همه جوامع بویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
سردار بنی اسدی فر گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به رغم تمام نامهربانی و دشمنی ها با افتخار در سطح جهان نامی بلند آوازه دارد و امنیت این کشور در منطقه و دنیا مثال زدنی است.
وی تاکید کرد: فعالیت در حوزه انتظامی دارای ظرافت های خاصی است و با خصوصیات میتوان زمینه همکاری و تعامل با همه بخش ها را فراهم آورد.
فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره تلاش دارد چتر امنیتی خود را برای همه گروه های سیاسی و جناح ها و تمام اقشار بگستراند و فضای امن و آرام را برای همگان ایجاد کند و در این رابطه نیاز به همراهی مردم و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و بازنشستگان خود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22659
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.