شروع پاییز با بیش از 300 عملیات آتش‌نشانی در شهر کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از 364 عملیات آتش‌نشانی که شامل 114 مورد اطفاء حریق، 250 مورد امداد و نجات به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی در مهرماه سال جاری خبر داد.

علی عسگری گفت : ۱۱۴ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۴۷ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۲ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۶مورد مربوط به منازل مسکونی، ۶ مورد مربوط به مراکز تجاری، یک مورد مراکز دولتی و ۱۲مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است .

وی از انجام ۲۵۰مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۱ مورد زنده‌ گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۹۳ مورد زنده گیری مار های سمی و غیر سمی، ۳۶ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۹ مورد امداد آسانسور، ۲۷ مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.
مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: در مجموع این عملیات‌ها ۹۷ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ۱۲ نفر مجروح شده‎‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد ۶ هزار و ۵۸۷ نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش‌ های پیشگیری و آتشنشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۱۰۲ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده، ارائه شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36989
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.