نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:


شورای راهبردی جنوب کرمان فعال شود

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی فعال کردن شورای راهبردی جنوب کرمان را برای تسریع روند اقدامات مدنظر خواستار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ذبیح الله اعظمی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه و تکریم فرماندار جیرفت گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت است که توجه به اسناد بالادستی و سند آمایش شهرستان و توجه به برنامه های توسعه شهرستان و است و سند 50 ساله توسعه نظام است.

وی بر حضور فرماندار در مناطق محروم به عنوان خواسته مهم مردم تاکید کرد و افزود:انتظار است
گزارش سه ماهه عملکرد فرمانداران استان گزارش شود و ارائه کار همه حوزه های اداری شهرستان های جیرفت و عنبرآباد باید در دستور کار باشد.

اعظمی اظهار کرد :اگر مدیران و فرمانداران نقشه راه نداشته باشند هیچ کاری از پیش نخواهیم برد و فرماندار باید محل‌ سکونتش در محل کارش باشد.

وی بر لزوم توجه به شایسته سالاری در انتصابات تاکید کرد و گفت:انتخاب مشاوران امین انتظار مردم است وگرنه موفق نخواهیم شد و به غیر از فرصت سوزی نتیجه ای ندارد.

وی خطاب به استاندار کرمان حوادث غیرمترقبه را یادآور شد وگفت:همدلی در سیل نشان داد با همدلی و اتحاد با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص زیرساخت های لازم فراهم بودند.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد تبعات ناشی افزایش قیمت بنزین را یادآور شد و گفت: در انتخابات های گذشته با حاشیه های خاصی روبرو بودیم اما در انتخابات 1400 ریاست جمهوری وارد لیست سفید و آرامش حاکم بر نحوه برگزاری انتخابات شدیم.

دی جذب سرمایه گذار و بهره برداری از پروژه های عمرانی را نیز مثبت ارزیابی کرد و افزود:
مشکلات اصلی ما این است که منطقه دارای گستردگی است و یک پل 5 ساله و ترافیک شدید جوابگوی ترافیک و ترددها نیست لذا احداث پل سوم هلیل رود از ضروریات است.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد فعال کردن شورای راهبردی جنوب کرمان را خواستار شد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90133
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.