فرماندار سابق جیرفت:


پرونده شهرستان‌شدن ساردوئیه و اسماعیلی به وزارت کشور ارسال شده است

فرماندار سابق جیرفت با تکمیل پرونده شهرستان شدن ساردوئیه و اسماعیلی از فرمانداری جیرفت خداحافظی کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ابوذر عطاپور پیش از ظهر امروز ۲۸ خردادماه در آئین تکریم و معارفه فرماندار جیرفت گفت: بعد از هشت سال کار در جنوب استان کرمان امروز از سمت فرمانداری خداحافظی می‌کنم.

وی تاکید کرد: در تمام این مدت هشت سال، آرامش خودم را در اولویت قرار ندادم و سر سوزنی از کوشش و تلاش برای آرامش مردم این منطقه دریغ نکردم.

فرماندار سابق جیرفت با یادآوری سکانداری فرمانداری جیرفت از فروردین 1398 عنوان کرد: دو سال از سه سال فرمانداری جیرفت با شیوع کرونا مواجه بودیم اما با وجود مشکلات اقتصادی کارها در حوزه عمرانی متوقف نشد.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته ۶۰۲ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ ۶۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی در جیرفت اجرا شده است که برخی از آنها افتتاح و تعدادی آماده بهره برداری هستند لذا فرماندار جدید در هفته دولت و دهه فجر امسال دغدغه ای برای افتتاح ندارد.

عطاپور اضافه کرد: ۳۰۷ پروژه از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری بی نظیر و کم نظیر بوده، اجرا شده است.

وی حفظ آرامش شهرستان را اولویت اول خود در این سه سال اعلام کرد و افزود: اجازه ندادم که حواشی روی کارهایم تاثیر بگذارد.

فرماندار سابق شهرستان جیرفت تصریح کرد: براساس شرایط شهرستان جیرفت، حوزه های راه و آب اولویت کاریم در شهرستان جیرفت بود و در یک سال گذشته بیش از ۸۷ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان در حوزه راه هزینه کردیم.

وی با بیان این مطلب که جیرفت بیشترین راه خاکی و روستایی در جنوب و حتی کل استان داشته است و در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آب تصریح کرد: در یک سال گذشته کارها را رها نکردیم و 154 کیلومتر خط لوله انتقال آب در شهرستان جیرفت با همکاری اداره آبفا و سپاه ثارالله استان اجرا کردیم.

عطاپور خود را یک جیرفتی دانست و با بیان این مطلب که در یک سال گذشته به دنبال رفتن از فرمانداری جیرفت بود، عنوان کرد: پروژه گازرسانی به درب بهشت سال های سال به علت ۴ هزار متر معطل بود و سال گذشته این پروژه به سرانجام رسید همچنین در سه سال گذشته 60 روستای شهرستان جیرفت نیز گازرسانی شد.

وی با نوید اینکه طی دو سال آینده (1402) کل شهر جیرفت گازدار می شود و در ادامه به اقدامات حوزه اجتماعی اظهار کرد: جیرفت، شهرستان پیشرو در حقوق شهروندی شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و اجتماعی عنوان کرد: شهرستان جیرفت در همه دوره انتخابات از حساسیت خاصی برخوردار بوده است و سه دوره انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار کردیم.

فرماندار سابق جیرفت عنوان کرد: سه مشکل در شهرستان جیرفت در ابتدای ورودم به بنده گوش زد کردند که با خلاقیت این مشکلات را حل کردیم.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول تصفیه خانه شهرستان جیرفت مطرح کرد: با اجرای فاز اول آرسنیک آب شرب بافت قدیم شهرستان جیرفت کامل حذف کردیم و آب شرب شهر جیرفت با اتمام فاز دوم این تصفیه خانه در دو هفته آینده، عاری از آرسنیک می شود.

عطاپور خبر داد: پرونده شهرستان شدن ساردوئیه و اسماعیلی به وزارت کشور ارسال شده است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90138
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.