مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اعلام کرد:


صرف ۱۸ میلیارد تومان هزینه برای درمان مددجویان کرمانی در سال۹۹

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۸ میلیارد تومان صرف هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند استان شده است.

به گزارش کرمان‌نو، یحیی صادقی امروز ۳۰ فروردین ماه یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد را تقدم پیشگیری بر درمان مددجویان این نهاد عنوان کرد و افزود: به همین منظور کمیته امداد با انجام خدمات غربالگری تلاش می‌کند تا از بروز بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت پیشگیری کند.

وی از هزینه کرد بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای درمان مددجویان و نیازمندان کرمانی طی سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این هزینه کرد در سرفصل‌های مختلف از جمله درمان، سوءتغذیه کودکان و مادران باردار، حق بیمه‌های تأمین اجتماعی مددجویان، درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج و ترک اعتیاد مددجویان و افراد نیازمند انجام‌شده است.

صادقی با بیان اینکه ۴۸۴۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان کرمان تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: در سال گذشته در مجموع بیش از دو میلیارد تومان برای درمان این بیماران هزینه شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد به ‌تنهایی توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران را ندارد و برای تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران نیازمند کمک‌های خیران است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از هزینه کرد یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه ۷۹۲۶ کودک مبتلا به سوءتغذیه در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: همچنین در این مدت ۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه ۱۲ هزار و ۲۲۳ مادر دچار سوءتغذیه در استان هزینه شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۹ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان بابت حق بیمه تأمین اجتماعی ۴۸۱۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد در استان کرمان پرداخت‌شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68759
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.