اجرای پویش مهربانی در ملک سلیمانی

پویش مهربانی در ملک سلیمانی به همت خادمیاران رضوی استان کرمان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو، سعید کاظمی پور، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی با مشارکت خیران و خادمیاران رضوی استان کرمان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

کاظمی پور در توضیح پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی تصریح کرد: نحوه خدمت‌رسانی به فقرا و نیازمندان بدین صورت است که خادمیاران رضوی با مشارکت خیران استان می توانند نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی به عنوان کمک‌های مومنانه اقدام کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان گفت: هزینه هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که خادمیاران یا خیران از طریق شماره حساب ۵۸۷۲۸۸۱۴۲۷ بانک‌های ملت، پاسارگاد، ملی، سپه و صادرات وجه مورد نظر را پرداخت و فیش واریزی را به کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان محل سکونت خود تحویل خواهند داد.

او گفت: انتظار است که هر خادمیار به میزان ۸ بسته معیشتی کمک مالی جذب نماید در صورت جذب بیشتر از مقدار مذکور از خادمیاران تقدیر خواهد شد.

کاظمی پور افزود: در مرحله اول طرح، اولویت با جذب ومشارکت خیران و جمع آوری کمک‌ها به صورت نقدی است اماچنانچه خیران تمایل به کمک غیر نقدی شامل (برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و رب گوجه) داشته باشند باید از طریق کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی هماهنگ کنند.

او با بیان اینکه خادمیاران رضوی استان کرمان شاگردان مکتب حاج قاسم هستند اظهار داشت:خادمیاران رضوی به رسم تکریم از مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان استان عهدو پیمان بستند تا به نام امام رئوف حضرت رضا علیه السلام خدمت کنند.

کاظمی پور از اجرای موفق طرح سفره مهربانی سه در سال گذشته با هدف تکریم خانواده‌های نیازمند خبردادو گفت: در این طرح کارت‌های اعتباری ویژه خرید نان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد که حق برداشت از این کارت‌ها روزی ۵۰ هزار ریال است و خانواده‌ها با تکریم می‌توانند از نانوایی‌ها نان خریداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68762
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.