فرماندار بم:


طوفان شن در شهرستان بم خسارت زیادی برجای گذاشت

کرمان نو – فرماندار بم گفت: طوفانی که در اوایل هفته با سرعت حدود یکصد کیلومتر بر ساعت شهرستان بم را در نوردید ، خسارت زیادی را در این شهرستان بر جای گذاشت .

به گزارش کرمان نو هادی شهسوارپور افزود: طوفان و وزش باد شدید به شبکه برق شهرستان حدود ۵۹میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خسارت وارد کرده است.

فرماندار بم اظهارداشت:خسارت وارد شده به بخش کشاورزی و گلخانه ها حدود ۴۷۰ میلیون تومان بوده است همچنین طبق برآورد صورت گرفته  به حوزه بخش بروات یک میلیارد و۵۰۰میلیون تومان خسارت وارد شده است.

او ادامه داد: خسارت وارد شده در حوزه راهداری شامل تابلوهای مسیر راهداری، تاسیسات زیربنایی و ماشین آلات و انسداد دهانه پل ها می شود یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

 شهسوارپور تاکید کرد:در بخش مرکزی در حوزه دهیاری ها ،فضای سبز وپارک ها تقریبا نزدیک ۳ میلیارد تومان و حوزه بخش دهبکری نیز ۲میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

او خاطر نشان شد:همچنین در بخش دهبکری بر اثر طوفان یک رستوران که در حوزه میراث فرهنگی قرار دارد نیز دچار خسارت شده است که میزان این خسارت در دست بررسی و برآورد است.

فرماندار بم عنوان کرد:نزدیک سه مورد به ماشین های شخصی خسارت وارد شده که تیر‌برق و یا درخت بر روی ماشین افتاده که میزان این خسارت ها نیز در حال بررسی هستند .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66766
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.