عبور وسایل نقلیه از پل سیدی از 12شهریور

معاون هماهنگی امور عمرانی و فنی استانداری کرمان گفت: از دیروز 10 شهریورماه عملیات آسفالت کردن پل سیدی آغاز شده و حداکثر تا دو روز آینده آسفالت این پروژه به اتمام خواهد رسید و طبق قولی که شهرداری به استانداری کرمان داده است،
دکتر “مصطفی آیت‌الهی‌موسوی” با اشاره به پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان، گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه با سرعت مناسبی در حال انجام است.
وی با بیان این مطلب که انتقال آب از سد شهیدان امیرتیموری به کرمان با مشکل قضایی روبرو شده است، تصریح کرد: متاسفانه هنوز مشکل قضایی این پروژه حل نشده است و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی و فنی استانداری کرمان از روند اجرای پروژه‌های عمران شهری سخن به میان آورد و بیان کرد: پل سیدی که مقرر بود در 8 شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد به دلیل عدم تامین قیر و نوسانات قیمت آن، عملیات آسفالت ریزی پل سیدی متوقف شده بود.
وی ادامه داد: از دیروز 10 شهریورماه عملیات آسفالت کردن پل سیدی آغاز شده و حداکثر تا دو روز آینده آسفالت این پروژه به اتمام خواهد رسید و طبق قولی که شهرداری به استانداری کرمان داده است، روز دوشنبه 12 شهریورماه جاری، عبور از پل سیدی شهر کرمان آغاز خواهد شد.
آیت الهی‌موسوی در ادامه به پروژه میدان آزادی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه پروژه میدان آزادی با مشکل تامین میلگرد مواجه شده بود، لذا شهرداری با کارخانه فولاد هماهنگی های لازم برای تامین میلگرد این پروژه را انجام داده و خوشبختانه هم اکنون پروژه در حال اجرا می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه میدان آزادی طبق برنامه‌زمان‌بندی در حال اجراست و امیدواریم در مهرماه سال جاری شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19427
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.