۲سال و ۳ ماه پس از شروع شوراهای ششم شهر:


عضو شورای شهر بافت که رد صلاحیت شده بود بالاخره به ترکیب شورا بازگشت

افسانه حیدری که حدود دو سال با احکام رد صلاحیت از صحن شورا فاصله گرفته بود با رای دیوان عدالت اداری به شورای شهر بافت اضافه شد، در مدت غیبت افسانه حیدری احسان کاشانی به عنوان عضو علی البدل در ترکیب شورا حضور داشت.

شورای شهر بافت یکی از حاشیه‌ساز ترین شوراهای شهر در دو سال گذشته استان کرمان بوده است.
به گزارش کرمان‌نو پس از رد صلاحیت افسانه حیدری و با حضور عضو علی‌البدل که چندین جلسه به طول انجامید شهردار و رئیس شورا انتخاب شد.
سپس عضو لغو عضویت شده با پیگیری شکایت‌اش به شورا برگشت و ۳ نفر از اعضا خواستار انتخابات دوباره برای ریاست شورا و انتخاب شهردار شدند. اما رئیس شورا و عضو دیگر زیر بار انتخابات دوباره نرفتند.
بالاخره با کش وقوس‌های زیاد و نامه‌های پی‌در‌پی استانداری کرمان جلسه اعضای شورای شهر بافت تشکیل شد و ریاست شورا با ادهمی ماند و شهردار جدید هم انتخاب شد اما استانداری شرایط شهردار منتخب بافت را مناسب ندانست و شهرداری بافت مدت‌ها با سرپرست اداره شد.
پس از اینکه دوباره افسانه حیدری از ترکیب شورای شهر بافت کنار گذاشته شده بود، اعضای شورای شهر ۳ کاندیدا برای شهرداری بافت به استانداری کرمان معرفی کردند اما هیچ کدام شرایط لازم را نداشتند، تا اینکه نهایتا اسماعیل قاسمی یکی از اعضای شورای شهر به عنوان چهارمین منتخب مهر ماه سال گذشته انتخاب شد و صلاحیتش نیز تایید شد.
حالا پس از گذشت یک سال از شهرداری قاسمی ، خانم حیدری عضو لغو عضویت شده هم به شورای شهر بافت بازگشته و به نظر می‌رسد پس از حدود ۲سال ونیم از گذشت عمر شوراهای ششم شهر، شورای شهر بافت به یک شرایط نسبتا تثبیت شده رسیده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110446
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.