«علیرضا رزم‌حسینی» استاندار خراسان رضوی شد

علیرضا رزم حسینی استاندار سابق کرمان صبح امروز در جلسه هیات دولت به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد.
سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: امروز دولت برای استان ما استاندار تعیین کردند و آقای رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی شدند.
قربان میرزایی امروز در حاشیه همایش امنیت و توسعه مرزهای خراسان رضوی در محل استانداری، اظهار کرد: امروز دولت برای استان ما استاندار تعیین کردند، البته هنوز توسط مقامات رسمی اعلام نشده است.
وی افزود: آقای رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی شدند، امیدوارم ایشان با کمک ما موفق شوند و روزهای خوشی را برای مردم استان رقم بزنند.
به گزارش کرمان‌نو، علیرضا رزم حسینی را می‌توان پدیده مدیریت اجرایی ارشد استان کرمان در سال‌های اخیر دانست چه اینکه او در زمان پذیرش مسوولیت، چهره گمنامی بود که تعلقی به هیچ یک از جریان‌های سیاسی شناخته شده نداشت.
او یکباره ظهور کرد و به سرعت به صدر خبرهای استانی راه یافت، طرح‌های نو در انداخت، به رهایی خود از تعلق‌های سیاسی مباهات کرد، به انتساب خود به چهره‌ای کاریزماتیک همچون سردار سلیمانی فخر فروخت، فصلی نو پیش روی توسعه استان کرمان گشود، در کوتاه مدت، اجماعی شگفت میان همه گروه‌ها و جریان‌ها در مسیر همراهی با توسعه و تحول در کرمان، ایجاد کرد و با پاک کردن خاطره مدیریت ناموفق 3 استاندار غیربومی پیش از خود، ضعف‌های کرمان و کرمانی را با صدای بلند و لهجه غلیظ کرمانی فریاد زد.
از حق نگذریم روزهای پرکاری را بنا به میل و خواسته خود در کرمان گذراند اما همانگونه که یکباره به چهره تبدیل شد به ناگاه هم عزم رفتن و کناره‌گیری کرد.
از جمله سوابق اجرایی علی رضا رزم‌حسینی، قائم‌مقام فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان (حاج قاسم سلیمانی) وی جانشین عملیات قرارگاه خاتم‌الانبیاء، ریاست ستاد فرماندهی سپاه هشتم صاحب الزمان (عج) در دوران جنگ، مدیرعاملی مجتمع صنعتی و شرکت ماشین آلات راه‌سازی، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌‌گذاری و توسعه استان کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان، مدیر عامل شرکت‌های تکنوپروم، کاترپلار تکنوپروم، جنرال تریدینگ، رئیس انجمن تولید کنندگان و واردکنندگان ماشین آلات ساختمانی و معدنی کشورو استانداری کرمان به مدت 4.5 سال بوده است.
وی در عملیات خیبر جانباز و نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری دریافت کرد.
از جمله اقدامات شاخص و مهم علی رضا رزم حسینی در استانداری کرمان را می توان به انتخاب استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور و ابلاغ الگوی نمونه این مدل به سایر استان های کشور از سوی رییس جمهور، تقسیم بندی استان کرمان به مناطق هشتگانه و واگذاری مدیریت توسعه این بخش ها به بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور، واگذاری اختیارات به استانداران کشور به صورت پایلوت به استانداری کرمان در زمان وی، 72 هزار میلیارد تومان انعقاد سرمایه گذاری با بخش خصوصی در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی ابدایی از سوی وی، انتخاب به عنوان استاندار برتر کشور در حوزه های سلامت، گردشگری، جذب سرمایه گذاری و پدافند غیرعامل، تدوین طرح همیاران آب برای اولین بار در کشور و انتخاب وزیر نیرو به عنوان مشاور خود و دهها عنوان شاخص دیگر در سطح ملی و استانی می باشد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22723
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.