عملیات اجرایی یک طرح آبرسانی روستایی در ریگان آغاز شد

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای سخت‌گذر کوهشاه شهرستان ریگان با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه شهرستان ریگان در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای سخت‌گذر کوهشاه شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات حفر کانال به طول پنج کیلومتر در این روستا انجام شده که با اجرای این طرح ۱ ۵۰ خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

سرهنگ مصطفی دهقانیان افزود: اهالی روستای کوهشاه ریگان در گذشته از آب چشمه ها برای تامین آب آشامیدنی خود استفاده می کردند که به دلیل خشکسالی‌های پیاپی با مشکل تامین آب سالم مواجه شده اند.

وی تصریح کرد: عملیات آبرسانی به کوهشاه ریگان در پی سفر و قول فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به این روستا برنامه ریزی شد.

فرمانده سپاه ریگان تاکید کرد: کوهشاه یکی از روستاهای سخت گذر این شهرستان است که سپاه به این منطقه آبرسانی می کند.

نماینده مردم چهار شهرستان شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از مشکلاتی که در مناطق سخت گذر شهرستان ریگان وجود دارد مشکل تامین آب آشامیدنی است و روستای کوه شاه نیز جزو همین مناطق محسوب می شود.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی افزود: با حمایت سپاه ریگان عملیات آبرسانی به روستاهای سخت گذر این شهرستان در حال اجرا است که با اجرای این طرح ها، دهها روستا در مناطق کوهستانی ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

روستای کوه شاه ریگان در فاصله ۷۶ کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد که به دلیل خشکسالی و سخت گذر بودن با مشکلات زیادی به لحاظ تامین آب آشامیدنی مواجه است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89653
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.