عیادت اعضای شورای تامین استان کرمان از قاضی فداکار کرمانی

جمعی از مدیران واعضای شورای تامین استان کرمان امشب با “مسعود توکلی زاده” قاضی فداکار کرمانی دیدار و احوالپرسی کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی زینی وند استاندار کرمان در این دیدار از اقدام به موقع و جهادی قاضی توکلی زاده تقدیر کرد و برای وی آرزوی بهبودی کرد.

موحد رییس کل دادگستری استان کرمان نیز گفت: وجود قضاتی، چون قاضی توکلی زاده، اعتبار و سرمایه‌ای برای جامعه قضایی کشور به شمار می‌رود.

او افزود: قاضی توکلی زاده متهمی را نجات داده اند که کمتر مورد توجه جامعه و‌خانواده قرار می‌گیرند و این موضوع، بر ارزش این اقدام می‌افزاید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز از مجاهدت قاضی توکلی زاده تقدیر کرد و‌گفت: کار شما بسیار تاثیرگذار است و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی از نفس حرکت شما خوشحال شدند.

سردار معروفی افزود: قضاوت عادلانه منشا امید است و این اقدام شما نیز بسیار امیدبخش بوده است.

او با اشاره به قدرشناسی مردم کرمان از این اقدام شجاعانه، بیان کرد: موضوع مهم، نهادینه کردن و‌توسعه این نگاه است، زیرا این اقدام در حقیقت، نقطه هدایت الهی بوده است.

قاضی توکلی زاده، دادیار شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان، دوازدهم آبان ماه سال جاری و در حین رسیدگی به پرونده یک متهم به سرقت با مشاهده اقدام متهم برای پرتاب خود از پنجره به بیرون به منظور خودکشی، سراسیمه به سمت پنجره دوید و در آخرین لحظات موفق شد دست‌های متهم را گرفته و از سقوط وی جلوگیری کند.

در این حادثه، به متهم پرونده هیچ آسیبی وارد نشد، اما قاضی کرمانی از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و با انجام اقدامات درمانی و با توصیه پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

او در دوران نقاهت بیماری خود نیز پیگیر جلب رضایت شکات این متهم بوده است و پرونده این متهم در مرحله نهایی قرار دارد و  فردا جهت درمان به کمپ ترک اعتیاد معرفی خواهد شد.

قاضی توکلی زاده، در نخستین روز‌های بوقوع این حادثه در تماس تلفنی با متهم پرونده نیز از اعلام رضایت خود خبر داده است و متهم پرونده نیز اظهار پشیمانی کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81200
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.