غیر حضوری شدن تمامی خدمات شرکت برق در جیرفت

به گفته مدیر امور برق جیرفت تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق در این شهرستان به صورت غیرحضوری و از طریق نرم‌افزار برقِ من ارائه می‌شود.

مدیر امور برق جیرفت هدف از ارائه غیرحضوری خدمات برق توسط برنامه اندروید «برق من» را افزایش سرعت و کیفیت، صرفه جویی در وقت، هزینه و سهولت دسترسی به خدمات و همچنین جلوگیری از انتشار ویروس کرونا دانست.

وی گفت: مشترکان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن از طریق برنامه‌های گوگل‌پلی و بازار از خدمات غیرحضوری اداره برق بهره‌مند شوند.

مدیر امور برق جیرفت با بیان اینکه مراجعه کنندگان برای ارائه مدارک قانونی مورد نیاز به منظور ثبت و پیشبرد خدمات درخواستی خود در حوزه برق، نیازی به مراجعه به هیچ یک از مناطق شرکت برق ندارند، از ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه‌های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد و تمامی فرآیندهای کاری برق از طریق برنامه برقِ من خبر داد.

وی نصب این برنامه اندرویدی را به تمامی شهروندان توصیه کرد و افزود: با نصب این اپلیکیشن به راحتی در منزل خود خدمات امور برق را دریافت می‌کنید.

انجم‌شعاع راه‌اندازی اپلیکیشن «بـــــرق مــن» را نتیجه اقدامات هوشمندانه شرکت توانیر دانست و گفت: در این نرم‌افزار حتی مستاجران هم می‌توانند به آسانی تسویه حساب برق را در هر تاریخی به صورت آنلاین (بَرخط) دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در  اپلیکیشن “برق من” همه می توانند قبض خانه و مغازه یا هرتعداد اشتراک دیگه رابه سادگی ببینند، مدیر امور برق جیرفت اظهار داشت: در این نرم افزار ده‌ها امکان دیگر همچون مقایسه مصرف برق طی چند سال اخیر، سوابق پرداخت و حتی نمودارهای مصرف، در دسترس است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59649
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.