فرماندار جیرفت: جلسه، بازدید و ماموریت‌های غیرضرور مدیران در وقت اداری ممنوع

سرپرست فرمانداری جیرفت در جنوب کرمان تاکید کرد: در ساعت های اداری اولویت، پاسخگویی به مراجعان و مردم است لذا مدیران سازمان‌ها از برگزاری جلسه درون دستگاهی، بازدیدها و ماموریت‌های غیرضرور در وقت اداری بپرهیزند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، احمد بلندنظر شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم اصلی ترین رویکرد دستگاه های اجرایی است.

وی در ادامه بر احیای میز خدمت در تمامی ادارات تاکید و تصریح کرد: میز خدمت گامی در تسریع خدمت به مردم بسیار موثر است.

بلندنظر با بیان اینکه در اتاق مدیران دستگاه های اجرایی بر روی همه مردم باید باز باشد، گفت: ضرورت دارد کار مردم در اسرع زمان و بدون فوت وقت انجام شود.

ضرورت صرفه جویی انرژی در ادارات

سرپرست فرمانداری جیرفت با اشاره به افزایش دمای هوا تاکید کرد: ادارات موظفند در صرفه جویی مصرف انرژی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه مدیران باید سواد رسانه ای خود را ارتقا دهند گفت: مسئولان از شفافیت اطلاعات واهمه نداشته باشند و تولید محتوا باید جای مصرف محتوا را بگیرد.

بلندنظر بر اطلاع رسانی مناسب عملکرد دستگاه های دولتی توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: عملکرد هیچ اداره ای نباید پنهان بماند و روابط عمومی ها بایستی در این زمینه شفاف سازی کنند.
فرماندار جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب مدیران شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: از ادامه فعالیت تمامی مدیرانی که برای مردم و نظام اسلامی مخلصانه و با انگیزه خدمت می کنند، سیاست های دولت سیزدهم سرلوحه کارشان باشد و نیز رضایتمندی مردمی در عملکرد آنان وجود داشته باشد حمایت خواهیم کرد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90841
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.