استاندار کرمان عنوان کرد


لزوم ارزیابی برنامه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در زمینه تحقق بهره‌وری

استاندار کرمان با تاکید بر لزوم اصلاح روش ها، بیان کرد: اگر نگرش ها اصلاح شود، عمل ما نیز اصلاح می شود و لازم است در برنامه های تدوین شده، ارزیابی صورت بگیرد تا بدانیم چه وضعیتی به وجود آمده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمدمهدی فداکار امروز ۲۴ شهریورماه در جلسه کمیته بهره وری استان کرمان اظهار کرد: موضوع بهره وری شاید کمتر به مردم ارتباط داشته باشد اما در سیستم اداری مسئله مهمی است.

وی با اشاره به قیمت هر بشکه نفت در دهه ۴۰ شمسی عنوان کرد: در اقتصادی که با درآمد سرشار نفتی اداره می شد بهره وری معنایی نداشت و این درآمدهای نفتی، اقتصاد ما را دچار چالش کرد.

فداکار تصریح کرد: در سیستم اداری با انجام کارهای ساده تا استفاده از ظرفیت های موجود برای ارزش افزوده می توان در راستای تحقق بهره وری کار کرد.

استاندار کرمان با تاکید بر لزوم اصلاح روش ها، بیان کرد: اگرنگرش ها اصلاح شود، عمل ما نیز اصلاح می شود و لازم است در برنامه های تدوین شده، ارزیابی صورت بگیرد تا بدانیم چه وضعیتی به وجود آمده است.

وی افزود: حوزه صنعت و معدن نقش اساسی در ارتقاء بهره وری در استان کرمان دارد و باید از این ظرفیت استفاده و فرآیندها و روش های کار را اصلاح کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96770
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.